Gel contur pentru ochi Hofigal

Pana de curand nu am considerat necesar folosirea unei creme special concepute pentru zona ochilor. Crema de fata mi se parea suficienta. Cearcanele si  ridurile fine care au aparaut in ultimul timp m-au facut sa imi reconsider pozitia.

Initial am folosit diferite variante de creme, despre care am scris aici si aici.

O data cu diversele campanii ale magazinului Dacic Cool cat si cu lansarea Traistutei Fermecate, am primit si gelul contur Hofigal. Recunosc ca am fost putin sceptica in privinta lui. Eu am pielea destul de uscata in jurul ochilor si nu credeam ca un gel sa fie suficient de hidratant.

DSC06437

Il folosesc deja de aproximativ o luna si inca nu am renuntat la el. Nu pot spune ca m-a dat pe spate, insa. Hidrateaza destul de bine insa mi-as fi dorit ceva mai mult. Imi place insa ca absorbtia este foarte rapida si lasa o senzatie de racoare ( cred ca vara ar fi extraordinar), miroase foarte placut a plante. In schimb, cearcanele mele nu se simt amenintate in vreun fel.

DSC06438

Produsul vine ambalat in tub de 30 ml si costa 5.99 lei.

Per total, raportul calitate-cantitate-pret mi se pare ok. Voi ce spuneti?

Lasă un răspuns

