Demachiant pentru ochi si buze Farmec

Si daca ieri va spuneam ca cei de la Farmec au lansat o noua gama de produse naturale, astazi vreau sa va povestesc despre un produs din vechea gama – demachiantul bifazic pentru ochi si buze.

DSC06417

Pana in vara lui 2012 nu obisnuiam sa folosesc un demachiant special pentru ochi. Tot citind prin blogosfera am zis ca trebuie sa incerc si eu unul, ca doar nu degeaba recomanda toata lumea. Am inceput evident cu Balea si m-am obisnuit cu folosirea unui produs special pentru demachierea ochilor, asa ca am continuat.

Demachiantul bifazic Farmec l-am cumparat prin toamna, cand incepusem sa ma machiez mai mult (vara nu prea suport machiajul). Tot in toamna mi-am cumparat si un rimel waterproof asa ca am considerat ca voi avea nevoie de un demachiant pe masura – nu voiam sa raman fara gene😛

Ma bucur pentru alegerea pe care am facut-o, produsul chiar m-a surprins placut.

Demachierea este foarte usoara, curata foarte bine si repede machiajul waterproof. In urma demacheirii ramane o urma uleioasa pe care o sterg insa cu o discheta imbibata in putina lotiune tonica sau solutie micelara. De acest lucru recunosc ca nu am fost foarte incantata la inceput, nu pentru ca nu as suporta senzatia, ci mai mult pentru ca eu am tenul mixt cu tendinte acneice si ma temeam ca uleiul din compozitie sa nu imi provoace eruptii ( fiind mai neatenta si mai neindemanatica, la inceput uitam ca folosesc un demachiant pentru ochi si aveam, tendinta sa duc discheta si pe fata in jos, atunci cand era curata, folosind putin machiaj). Ma bucur insa ca nu am avut nici un fel de probleme.

Am observat ca multe fete se plang pentru faptul ca cele doua faze ale produsului se separa destul de repede. Eu m-am obisnuit sa deschid capacul, asez o discheta pe orificiu, tin apasat si agit – astfel am timp suficient sa pun produs pe discheta.

Per total il consider un produs bun, raportul calitate-cantitate-pret fiind foarte bun. Plus ca se gaseste peste tot, spre deosebire de cel de la Balea, cu care este foarte des comparat.

Sunt foarte curioasa de varianta imbunatatita din gama Natural ce tocmai a fost lansata si cred ca va fi primul pe lista de cumparaturi pentru ca acesta este deja pe terminate.

Voi ati incercat acest produs? Ce impresii v-a lasat? Si mai ales, ce parerea aveti de noua gama?

4 gânduri despre “Demachiant pentru ochi si buze Farmec

Lasă un răspuns

