Frumusetea vine din interior

Iarna nu este tocmai anotimpul meu preferat. Urasc frigul si zapada, urasc sa ma infofolesc tot timpul, nu ma simt absolut deloc feminina, raceala ma bantuie tot timpul. Iarna trecuta, de exemplu, am fost racita tot timpul, iar nasucul meu rosu si-a revenit numai cand a venit primavara

Iarna aceasta insa m-am mobilizat si am incercat sa fiu constanta in folosirea suplimentelor pentru intarirea imunitatii. A fost mai greu la inceput, insa acum m-am obisnuit si ma simt excelent: nu mai sunt racita, nasul meu e bine🙂, ma simt mai energica si mai putin obosita.

DSC06459

Desi am incercat mai multe variante, am ramas constanta in folosirea capsulelor de echinacea, ulei de peste si ulei de catina, toate de la Hofigal. Raport calitate-cantitate-pret excelent!!!

Echinacea este poate una dintre cele mai populare plante folosite pentru intarirea imunitatii. Intareste sistemul imunitar prin cresterea rezistentei la infectii si ajuta la vindecarea lor.

echinacea-hofigal

40 de capsule = 9 lei

Uleiul de peste sustine sistemul cardiovascular, stimuleaza functionarea metabolismului, a activitatii creierului, reduce nivelul colesterolului. Pe mine una m-a ajutat foarte mult, frigul dandu-mi ceva batai de cap cu tensiunea, asa ca sigur nu voi renunta la el. Nici nu am cum, mai ales ca observ ca acum pot bea cafea fara probleme si pe timpul iernii. Anul trecut am avut ceva probleme legate de acest aspect asa ca am trecut iarna numai cu ceai si nu pot spune ca am fost foarte fericita, mai ales ca eu sunt chiar o mare bautoare de cafea🙂

60 de capsule = 15 lei, un pret mai mult decat rezonabil

Uleiul de catina sustine si el sanatatea inimii. Totodata este un bun adjuvant al vederii ( da, port ochelari), detoxifiaza ficatul. Sistemul imunitar este si el intarit, catina fiind o planta miraculoasa, gasindu-si locul in ficare dulapior cu minuni.

60 de capsule= 15 lei

DSC06458

Toate suplimetele le gasiti in farmacii si naturiste sau online pe DacicCool, unde puteti profita de multe promotii si cadouri.

Voi cu ce va paziti iarna aceasta de raceala si gripa?

8 gânduri despre “Frumusetea vine din interior

  1. Multumesc de articol. Am vazut pe blogul mai multor fete ca iau aceste suplimente dar imi prinde bine sa stiu informatii un pic mai amanuntite despre ele. Trebuie sa incep si eu sa iau cat de curand.

    • Cu placere! Eu am avut o mare aversiune fata de suplimente, in general. Pana am inceput sa le iau m-am documentat foarte mult, ceea ce te sfatuiesc si pe tine. Nu se merita sa le iei decat daca te ajuta in ceea ce ai nevoie. Si cum fiecare persoana este unica, nici nevoile nu sunt asemanatoare

  2. Good blog! I really love how it is simple on my eyes and the data are well written. I’m wondering how I might be notified whenever a new post has been made. I have subscribed to your feed which must do the trick! Have a nice day!

Lasă un răspuns

