Crema pentru ten acneic adult Bioclinic – Oriflame

Mi-am dorit foarte mult acest produs asa ca am actionat in consecinta si mi l-am comandat cu prima ocazia cand a fost la oferta.

De-a lungul timpului am folosit foarte multe creme de la Oriflame asa ca stiam oarecum la ce sa ma astept. Si pot spune cu mana pe inima ca nu am avut probleme cu nici una pana in prezent.

Crema Bioclinic este special concepute pentru tenul acneic adult, printre ingredientele sale regasindu-se acidul salicilic, si promite sa estompeze eruptiile si petele ramase in urma acestora.

biclinic

Este potrivita atat pentru zi cat si pentru noapte.

Recunoasc ca ambalajul atat de finut si elegant m-a atras din prima. Este din sticla rosie, usor transaparenta, prevazut cu pompita.

Crema are o consistenta usoara, este de culoare alba si poseda un miros puternic si putin ciudat – nu stiu sa va spun cu ce seamana exact. Eu m-am obisnuit cu el dupa cateva zile de utilizare.

La inceput am folosit crema atat dimineata cat si seara. Din pacate, ca si baza de machiaj nu mi-a priit deoarece fondul de ten aplicat peste ea facea scamute. Asa ca am ramas la folosirea ei numai seara. Experienta mea cu ea a fost placuta, in urma folosirii acestei creme, pielea mea a capatat un aspect mai sanatos, mai luminos. Nu m-a scapat complet de cosuri in timpul folosirii ei si nici de petele ramase in urma acestora, insa ma declar multumita de efectele ei.

La final insa m-a deranjat faptul ca pompita era prea scurta asa ca nu am putut folosi toata crema ramasa pe fundul sticlutei, care era destul de multa😦

Voi ati folosit crema Bioclinic? Ce impresii v-a lasat?

4 gânduri despre “Crema pentru ten acneic adult Bioclinic – Oriflame

Lasă un răspuns

