Inceput de 2013 :)

Se cuvine sa incep si eu cu un sincer La multi ani!!!… desi am avut o perioada foarte incarcata si am neglijat blogul la sfarsit de 2012😦 Va doresc in noul an multa sanatate, putere de munca, dragoste si vise implinite!

Ca la sfarsitul fiecarui an am incercat si sa fac un bilant dar si o un plan pentru anul 2013. Poate ca nu a fost cel mai bun an insa am avut parte si de multe reusite. Cel mai mult ma bucura ca, desi am deschis acest blog acum 3 ani, de abia anul asta am inceput sa scriu cat de cat serios. Iar tema inca imi pare sa ma mai surprinda – desi am fost mereu o impatimita a cosmeticelor, niciodata nu am crezut ca voi ajunge sa scriu tocmai despre acest lucru. Ma bucura enorm fiecare comentariu! Ce sa mai spun de cele peste 10.000 de vizualizari! Va multumesc pentru ca imi sunteti aproape🙂

Anul care a trecut am invatat si foarte multe lucruri, m-am maturizat, m-am bucurat si am plans alaturi de cei dragi, am muncit foarte mult.

Anul acesta imi doresc sa pot continua, sa devin mai buna cu fiecare zi ce trece. Imi doresc enorm o schimbare in cariera, imi doresc o casuta numai a mea, imi doresc liniste si sanatate. Imi doresc sa imi canalizez mai multa atentie si energie catre blog, sa citesc mai mult, sa invat lucruri noi, sa calatoresc, sa iubesc si sa fiu iubita.

Voi ce va doriti de la noul an?

6 gânduri despre “Inceput de 2013 :)

    • La multi ani🙂 Sanatatea este cea mai importanta… restul depinde de noi si de munca pe care o depunem pentru a ajunge acolo unde vrem! Iti doresc sa duci la indeplinire tot ceea ce ti-ai propus pentru acest an🙂 Te pup

Lasă un răspuns

