Traistuta fermecata Dacic Cool, varianta autohtona a BeautyBox?

A fost tare multa agitatie anul acesta in jurul beauty box-urilor lansate pe piata romaneasca. Multe fete fericite dar si multe dezamagiri.

Personal nu am comandat nici una dintre aceste cutiute. Nu ma intrebati de ce pentru ca nici macar eu nu stiu🙂

Cand am aflat insa ca voi primi Traistuta Fermecata de la Dacic Cool m-am bucurat ca un copil mic. Mi-am adus aminte de sentimentele ce ma incercau toata luna lui decembrie cu gandul la cadoul ce il voi primi de la Mos Craciun.

DSC06432

Surpriza a fost maxima: 5 produse full size, toate romanesti, atat pentru frumusetea noastra exterioara cat si pentru cea interioara.

Traistuta eleganta de satin, un burgund absolut superb, ascundea o crema de maini Alexandra, un gel Supliform, un gel contur ochi Hof Viodana, capsule cu ulei de peste si capsule cu ulei de catina.

DSC06434

Despre gelul Supliform v-am mai vorbit aici, gelul contur pentru ochi este in uz – urmeaza sa ma pronunt, suplimentele le-am mai folosit si in trecut cu succes. Crema Alexandra ( hi hi … ce tare e sa ai o crema cu numele tau pe ea – ca sa fie clar : si eu sunt o Alexandra :)) este singura necunoscuta din ecuatie insa de abia astept sa incep sa o folosesc, mai ales ca eu sunt o mare consumatoare de creme de maini.

Traistuta Fermecata costa numai 30 de lei si poate fi comandata de pe Magazinul online Dacic Cool. Acum, tot ceea ce sper este ca in fiecare luna va contine produse diferite astfel incat sa ma pot bucura cat mai des de aceasta achizitie.

Ce ziceti, v-am facut curioase? Ce parere aveti despre varianta noastra de beauty-box?

Lasă un răspuns

