Random stuff

Ahhh, ce repede trece timpul asta😦 nici nu stiu cand a trecut Mos Nicolae, imediat vine si Craciunul…

La job trec prin perioada cea mai incarcata a anului, timpul e prea putin, dorintele mele sunt multe si iata ca asa ajung din nou sa ma multumesc cu prea putin iar la finalul unei perioade – cand apuc sa fac bilantul- imi reprosez ca asi fi putut face mai mult totusi…

Pe blog sunt din ce in ce mai rar, am o sumedenie de chestii de spus, fotografii care isi astepata randul la publicare dar cu greu mai ajung sa fac ceva in acest sens.

Astazi insa mi-am dat seama ca s-au strans prea multe de povestit asa ca incep aici, usurel…

– in putinele pauze de la munca ma mai delectez cu cate un Facebook sau blog. Asa ajung sa mai particip si eu pe cate un concurs si culmea, mai si castig… cum sa nu uiti imediat de toate relele din lume ?:) Primul concurs castigat luna aceasta a fost pe Nia’s Magic Closet – un set Apidermaliv de la Complexul Apicol, un premiu pe care mi-l doream foarte mult.

Setul a constat intr-o crema de fata, o crema de calcaie, o masca de fata, un balsam de buze si un gel de dus. Si pentru ca dar din dar se face rai, am impartit setul cu soacra mea: ea a primit crema si masca pentru fata, eu am ramas cu restul. Imediat ce vor intra in folosinta ma voi pronunta si pe blog asupra lor.

– Saptamana trecuta am primit si eu MyHydraBox-ul Nivea, varianta pentru ten gras. Setul cuprinde un pachet de servetele demachiante si 10 sacheti cu cate un set complet de ingrijire Nivea – crema de fata de zi, de noapte si demachiant.

MyHydraBox Nivea

Produsele au intrat repede, repejor la test. Desi nu sunt o mare fana Nivea, am fost surprinsa placut. Demachiantul este unul bland, nu agreseaza tenul, nu lasa pelicule dubioase dar nu face fata decat unui machiaj usurel. Crema de fata de zi este foarte hidratanta, perfecta pentru frigul de afara, contine SPF, este o baza buna de machiaj. M-a deranjat putin parfumul care mi se pare foarte puternic pentru o crema de fata, chiar daca este placut. Crema de noapte este extrem de hidratanta, a lasat in urma ei o pelicula usor uleioasa insa dimineata m-am trezit cu un ten catifelat si hidratat. Aici parfumul este mult mai subtil, ceea ce apreciez.

DSCN0517

Servetele demachiante nu m-au dat pe spate – trebuie insistat si insistat pentru a indeparta machiajul, nu sunt suficient imbibate cu produs, nu prea mi-au placut. Le folosesc dimineata cand trebuie sa inlatur doar sebuum si alte impuritati agatate peste noapte dupa care spal cu apa calduta repede, repejor.

DSCN0519

– astazi am primit un al doilea colet cu bunatati de la Complexul Apicol, castigat pe blogul lui Miu Miu- de data aceasta am avut de ales si am optat pentru setul Floramin destinat tenului gras. Setul este format din crema de fata, demachiant, crema de maini, gel de dus si sampon. Crema de maini a ajuns tot la soacra mea, de restul sunt sigura ca ma voi bucura toata iarna.

Si pentru ca la cele doua premii nu am pucat sa fac fotografii inainte de a fi impartite, va las si cu cadourile de la Mos Nicolae ( si asta incomplet :)) …). Anul asta Mosul a fost tare darnic! Am primit un set Garnier BB Cream + demachiant, un set Bioten demachiant + lotiune tonica, un deo stick Lady SS cu orhidee – miroase demential, un gel de dus cu vanilie + crema de maini + balsam de buze de la Yves Rocher, niste sosete incredibil de groase si dulciuri !Aaaaaa, si un ceai delicioas cu kiwi si guarana🙂

DSCN0514

 Sper ca lista e completa si nu am uitat pe nimeni😛

Iar acum cred ca este cazul sa inchei romanul meu, poate mai aveti  si altceva de facut!

Voi cum v-ati petrecut prima parte a lunii decembrie? Mosul a trecut pe la voi?

Lasă un răspuns

