Crema coloranta Giordani Gold by Oriflame

Sunt fana declarata a cremelor colorante/ nuantatoare de la Oriflame.

Ultima astfel de crema din care tocmai am scurs ultima picatura este cea din gama Giordani Gold.

Trebuie sa recunosc ca am avut o relatie ciudatac u acest produs. Am cumparat-o in prima campanie in care a fost lansata si aveam asteptari enorme de la ea. Am inceput sa o folosesc de cum am primit-o insa… nu mi-a placut. Pur si simplu mi se parea ca nu avea nici un efect – nici hidratare, nici uniformizare😦 asa ca am aruncat-o intr-un portfard de unde am mai scos-o prin octombrie.

Aducandu-mi aminte de experienta pe care o avusesem am zis ca trebuie sa ii mai acord o sansa si am hotarat sa o incerc pe post de baza de machiaj. Surprinzator, dupa cateva zile atat de mult incepuse sa imi placa incat am inceput sa o folosesc singura atunci cand nu aveam chef de machiaj.

Iata cum am iceput sa ador acest produs care, brusc, hidrata, uniformiza tenul, parca oferea chiar si putina acoperire.

Nu stiu daca tenul meu a suferit ceva schimbari in tot acest timp sau de vina erau temperaturile din vara, atunci cand am incercat-o prima data, dar ma bucur de intamplare pentru ca acum este unul dintre produsele mele preferate.

Ofera tenului un aspect glowy sanatos, uniformizeaza si protejeaza ( are SPF 15). Vine intr-un ambalaj foarte elegant, de sticla, cu pompita.

PS: Pentru ca am apucat sa scriu textul fara sa verific daca mai am pe undeva fotografia produsului, va las cu una preluata de pe site-ul Oriflame., caci pe-a mea cred ca au mancat-o soriceii

hidratant giordani gold

sursa

Cine a mai incercat acest produs?

3 gânduri despre “Crema coloranta Giordani Gold by Oriflame

Lasă un răspuns

