Gel de curatare pentru fata Balea

Mama m-a invatat ca nici un demachiant nu curata reziduurile de pe fata mea mai bine ca apa si un sapun special. Intotdeauna am ascultat-o si am folosit sapun, fie solid, fie lichid.

Gelul de curatare de la Balea l-am insfacat de pe raft datorita ambalajului sau simpatic🙂 si ruoooooooz.

Este destinat tenului cu probleme al adolescentilor. Desi nu mai sunt o adolescenta, tenul meu inca mai are probleme, asa ca l-am considerat potrivit.

Se prezinta sub forma unui gel foarte gros, de culoare roz, cu particule care se dizolva la contactul cu apa. Nu stiu exact ce reprezinta particulele respective pentru ca nu cunosc limba germana iar eticheta in limba romana nu este tradusa exact.

M-am temut ca mi-ar putea usca pielea, fiind usor agresiv datorita destinatiei sale insa este ok. L-am folosit in general seara, dimineata preferand unul mai bland, asa ca nu am avut probleme.

Vine intr-o sticluta de 150 ml cu pompita pentru dozare si tine destul de mult datorita consistentei sale foarte groase.

Pentru pretul sau de aprox 8 lei, mi s-a parut un produs bun.

Voi ati folosit acest produs? Ce impresie v-a lasat?

4 gânduri despre “Gel de curatare pentru fata Balea

Lasă un răspuns

