Lotiune tonica cu musetel Yves Rocher

Daaaaaaaaa, am si lotiunea tonica🙂 despre care imi pastrez aceeasi parere buna.

O folosesc uneori imediat dupa demachiant cand simt ca nu am fata perfect curata. Alteori o folosesc dupa spalarea fetei, inainte de crema, cand imi sint fata mult prea uscata. Si in ambele cazuri face o treaba foarte buna.

Cel mai mult imi place ca nu usuca nici cum pielea si nici nu o lasa lipicioasa.

Iar parfumul il ador🙂 Nu aruncati cu rosii, stiu ca nu este chiar asa de bun, dar miroase atat de frumos ca m-as imbaia in ea zilnic.

Vine ambalata in acelasi mod, acelasi pret de 18 lei/200 ml.

Ce spuneti, v-am facut curioase?

Lasă un răspuns

