Demachiant floral Yves Rocher

Observ in ultimul timp o mai mare preocupare din partea mea cand vine vorba de alegerea produselor de curatare pentru fata atunci cand sunt in fata unui raft cu cosmetice. Nu va ganditi ca studiez cu atentie fiecare ingredient in parte, nici vorba.  Mi se pare foarte complicat si, desi ,stiu ca tot mie imi va fi de folos, nu imi vine nicicum sa ma apuc de invatat pentru ca stiu ca ma voi speria atat de tare cand voi descoperi ce se ascunde in cosmeticele mele incat voi deveni obsedata si … chiar nu imi doresc asta acum.

Daca inainte foloseam demachiant cand imi aduceam aminte, acum nu trece zi fara sa il folosesc si, intr-adevar se observa o imbunatatire  a aspectului pielii🙂 asa ca nu va mai feriti de astfel de produse.

Si cel mai mult ma bucur ca am descoperit si produse bune pe care sa nu imi las juma’ de salariu.

Demachiantul cu musetel de la Yves Rocher l-am primit cadou de la o matusa, alaturi de lotiunea tonica din aceeasi gama, special pentru a avea „material de pus pe blog”🙂

Este primul astfel de produs de la YR pe care il folosesc si pot spune ca mi-a placut destul de mult. Are o putere destul de mare de curatare, eu treceam cu 2 discuri cu demachiant peste fata si nu mai ramaneau urme cand veneam cu lotiunea tonica. Este foarte bland, nu mi-a provocat nici un fel de reactii, monstruleti.

Are o consistenta laptoasa, de culoare alba, cu miros floral care… nu prea miroase a musetel, ceea ce pe mine m-a incantat pentru ca nu imi place mirosul musetelului.

Vine intr-o sticluta de plastic alb, opac, care dozeaza foarte bine produsul.

Pretul pe site este de 18 lei pentru 200 ml de produs dar l-am vazut foarte des inclus in promotiile din magazine.

2 gânduri despre “Demachiant floral Yves Rocher

Lasă un răspuns

