Tratament impotriva caderii parului

Stresul, alimentatia sau chiar mostenirea genetica sunt cauze ale atat de des intalnitei probleme – caderea parului. Informatiile cu privire la aceasta problema abunda dar putini par a fi cei care au gasit si rezolvarea.

La mine problema caderii parului a devenit stringenta in ultimul an si stiu ca stresul este cauza.

Desi am incercat diverse tratamente si produse speciale, problema persista. Am descoperit insa produsele care o tin in frau🙂

Produsele naturale Hofigal au avut cel mai bun rezultat pe parul meu. Sapunul moale vegetal si lotiunea Chel Stop, folosite conform recomandarilor, mi-au dovedit ca nu trebuie sa cheltui sume colosale pentru a putea rezolva aceasta problema.

Sapunul moale vegetal are multiple intrebuintari, fiind un produs de curatare extrem de bland si natural. L-am folosit pentru spalarea parului, a corpului si a fetei fara nici o problema.

Ca si produs de curatare a parului a fost intrebuintat cel mai des asa ca o sa va impartasesc parerea mea legata de acest procedeu. Curata parul foarte bine. Desi nu usuca parul, trebuie folosit balsam in mod obligatoriu pentru ca il incurca destul de tare.

Se prezinta sub forma unui lichid de consistenta apei, culoare maro inchis, ceea ce a reprezentat o surpiza pentru mine, asteptandu-ma la o consistenta mai gelatinoasa. Totusi se comporta ca orice sapun/sampon norma – face ceva spuma si curata. Il gasiti la tub de 200 de ml la pretul de 9.01 lei.

Lotiunea Chel Stop se foloseste dupa spalarea parului cu sapunul moale vegetal si uscarea acestuia. Se frectioneaza scalpul dupa care se acopera cu un prosop cel putin 30 de minute sau pana dispare senzatia de caldura de la nivelul scalpului. Eu una nu prea am simtit aceasta caldura insa am stat intotdeauna cu capul acoperit cel putin 1 ora.

Am urmat tratamentul conform recomandarilor si dupa primele 4 spalari nu mai cadea nici un fir de par… credeam ca nu e adevarat🙂

Acum, la mentinere, mai trisez insa rezultatul se mentine destul de bine. Parul pica in cantitati absolut normale.

Si lotiunea are aceeasi consistenta ca si sapunul moale doar ca cea din urma pateaza, asa ca atentie mare la utilizare. Flaconul de 200 ml costa tot 9.01 lei.

Ambele produse, alaturi de multe altele, le gasiti pe Daciccool la preturi foarte bune. Promotiile vin in intampinarea clientilor in fiecare saptamana asa ca, per total, afacerea este foarte buna. Le veti gasi si in magazinele naturiste doar ca pretul cu siguranta va creste.

Voi cum tratati caderea parului?

6 gânduri despre “Tratament impotriva caderii parului

  1. Ahh samponul de la Hofigal … Ma bucur ca ti-a placut si a dat rezultate. Din pacate la mine n-a mers. Probabil caderea parului la mine e de alta natura si nu poate fi oprita doar de un sampon si o lotiune capilara.

    • Esti o fericita din punctul asta de vedere. Ciudat este ca atunci cand il torturam fizic, nici mie nu imi cadea. Imi aduc aminte ca pe la sfarsitul liceului am inceput sa il vopsesc destul de des si conditia lui parca se imbunatatea :)) M-am lasat de obiceiul asta dupa ce mi l-am ars la varfuri cu o vopsea „profesionala”

  2. Din pacate si eu ma confrunt cu aceasta problema, imi cade foarte mult par si s-a rarit atat de mult ca se vede pielea scalpului. Dupa consultul dermatologic, la recomandarea doamnei doctor urmez tratamentul cu 2% minoxidil de la Rogaine, varianta pentru femei. Cica opreste caderea parului in 2 saptamani si regenereaza complet parul in 3-4 luni. Sper sa functioneze si in cazul meu ca nu mai stiu la ce solutie sa apelez.. Intre timp folosesc un produs numit Toppik ( e relativ destul de nou la noi dar am vazut ca-n alte tari se foloseste cu succes de ani buni.. eu tot de pe forumuri straine am aflat de existenta lui). E ca un fel de praf (nanoparticule de cheratina mai precis) pe care il aplici pe par, se lipeste de acesta si parul pare mult mai des. In cazul meu functioneaza perfect, nimeni nu-si poate da seama ca am parul rar, nici daca priveste de foarte aproape. Eu le-am comandat ambele de pe internet (www.toppik-romania.ro) de la noi din Romania ca in farmacii n-am reusit sa gasesc nicaieri.. voi ati folosit Rogaine? Ce rezultate ati avut?

    • Imi pare rau sa aud de problema ta, sper sa iti reuseasca tratamentul. Acum, prin comparatie, problema mea nu prea mi se mai pare o problema asa de mare.
      Nu am folosit nici unul dintre produsele despre care ne-ai povestit. Despre Rogaine am mai auzit vorbindu-se insa nu stiu ce poate face. Poate ne povesti experienta ta dupa ce termini tratamentul

Lasă un răspuns

