Rasfat de weekend: noodles cu legume si pui

Ador mancarea chinezeasca🙂 si gatesc  cate ceva ori de cate ori am ocazia.

Aseara am servit noodles cu legume si pui – picant.

Am folosit un piept de pui taiat cubulete, 3 ardei capia , un varf de ardei iute, 3 cepe potrivite, sos de soia si … noodles, o punga de 250 gr.

Sunt destul de evaziva in ceea ce priveste cantitatile exacte pentru ca de obicei gatesc la ochi. Puteti adauga sau scoate din ingrediente in functie de preferinte.

Am pus puiul la prajit intr-un wok cu putin ulei, dupa ce a fost gata pe jumatate am adaugat legumele iar la sfarsit sosul de soia.

Peste amestecul de legume cu pui am adaugat taiteii fierti ( modul de preparare se gaseste pe ambalaj) si am mai invartit de cateva ori. Se opreste focul, se amesteca bine pentru a se omogeniza amestecul si se serveste🙂

Un deliciu!!!

Ce parere aveti despre mancarea asiatica? Va place?

4 gânduri despre “Rasfat de weekend: noodles cu legume si pui

Lasă un răspuns

