Lotiune de corp La Bastidane

Se duce toamna, coana iarna da tarcoale si imi strica planurile. Pe vremea asta nu vreau decat sa lenevesc cu o bautura calda in fata, un film sau o carte si o baie lunga si fiebinte. Bineinteles cu rasfatul de dupa🙂

Inca de prin august am folosit lotiunea de corp La Bastidane, cumparata impreuna cu o revista. M-a atras in primul rand ambalajul cu pompita si foarte simplu, usor elegant.

Lotiunea este foarte usoara,se absoarbe extrem de rapid si ofera o hidratare la fel de usoara. Insa este produsul perfect pentru zilele fierbinti de vara cand simti nevoia de putin rasfat pentru pielea ta. Mi-a placut de asemenea sa o folosesc ca si crema pentru maini tocmai datorita faptului ca se absoarbe atat de rapid.

In urma folosirii, pielea ramane fina, catifelata, chiar daca hidratarea este de scurta durata.

Parfumul este subtil si el si nu se mentine pe corp foarte mult timp insa mi se pare putin artificial. Se presupune ca ar trebui sa miroasa a smochine dar eu cu siguranta nu am simtit aceasta aroma.

Astazi am scurs si ultima picatura din ambalaj. Desi nu isi mai face treaba si am simtit nevia sa insist in zonele predispuse uscarii excesive, mi-a facut placere sa o folosesc pana la ultima picatura.

Revista si lotiunea au costat impreuna 10 lei. Face parte din gama de lux proprie a lantului de magazine Marionnaud si se gaseste exclusiv in magazinele lor. Nu stiu sa va spun cat costa in mod normal.

Pana la vara viitoare cu siguranta nu voi suspina dupa ea insa, daca nu voi gasi altceva care sa ma tenteze, probabil o voi recumpara pentru sezonul cald.

Voi ati folosit acest produs? Ce credeti, merita sau nu?

2 gânduri despre “Lotiune de corp La Bastidane

Lasă un răspuns

