Ai grija de tine! Natural cu Hofigal si Dacic Cool :)

Scriu aceasta postare cu nasul in servetele si o cana de ceai fierbinte langa mine. Speram sa trec mai repede peste raceala asta dar se pare ca nu se lasa dusa. Ma chinui de o saptamana. Este ultimul lucru de care aveam nevoie tocmai acum, in plin sezon de lucru, cand petrec cate 12-13 ore la birou.

Eu sunt o fire mai sensibila. Racesc foarte repede indiferent de cata grija am de imunitatea mea. M-am obisnuit de cativa ani ca la inceputul toamnei sa ma inarmez cu multe ceaiuri, in special echinacea, suplimente pentru intarirea imunitatii, vitamina C si multa miere cu propolis. Fructele si legumele sunt nelipsite din alimentatia mea, de asemenea.

Pe timp de iarna, cel mai bun obicei pe care mi l-am insusit este o cana de ceai de lamaie cu miere in fiecare zi. Reteta este foarte simpla: 2 felii de lamaie, 2 lingurite de miere si apa fierbinte turnata peste ele. Chiar si in timpul racelii mi se pare ca este un tratament mult mai bun decat medicamentele, care la mine, oricum nu prea isi fac efectul asa de repede pe cat ma astept.

In sezonul rece este bine sa folosim si un supliment de vitamina D. Soarele din timpul verii nu ne mai protejeaza iar sistemul imunitar este atacat de microrganisme. Sunt cercetari care sustin ca o cura cu vitamina D la inceputul sezonului rece este mai benefica decat vaccinul antigripal clasic. Asa ca este bine sa stiti ca galbenusul de ou, carnea de peste, uleiul de cod si laptele contin vitamina D.

Si ca sa va fac cautarea mai usoara, va pot spune ca cele mai bune preturi pentru suplimente le gasiti pe Dacic Cool: echinacea, HofImun, uleiuri de peste si multe ceaiuri. Toate produsele sunt romanesti, sunt naturale si isi fac treaba foarte bine. Tried and tested.

Voi cum va protejati impotriva racelilor?

10 gânduri despre “Ai grija de tine! Natural cu Hofigal si Dacic Cool :)

Lasă un răspuns

