Din secretele Bunicii Agafia – Balsam pentru picioare

Periodic dezvolt cate o noua obsesie in materie de produse de ingrijire. Am rezerve serioase, daca se anunta vreo apocalipsa eu sunt asigurata😀

Ultima obsesie este legata de produsele pentru ingrijirea picioarelor, asa ca ar trebui sa va asteptati sa va tot povestesc cate ceva legat de piciorusele mele sensibile pe viitor.

Astazi vreau sa va vorbesc despre o crema de care m-am indragostit. De fapt, balsam, ca asa ne spune producatorul.

”RETETELE BUNICII AGAFIA – Balsam emolient pentru picioare cu laptisor de cedru siberian – piele uscata. Inmoaie si catifeleaza pielea uscata a picioarelor. Contine laptisor de cedru siberian, ulei de in, rasina de pin, ulei din samburi de mustar alb, unt de shea. Uleiul de cedu, extrem de bogat in vitamine si minerale (continut foarte mare de vitaminele E si F), hraneste, hidrateaza intensiv, regenereaza, incetineste procesul de imbatranire a pielii, inmoaie bataturile. Are proprietati antiseptice si dezinfectante, lasa pielea catifelata.  Rasina de pin cicatrizeaza crapaturile si ranile mici, uleiul de mustar alb hraneste, calmeaza si protejeaza impotriva deshidratarii. Balsamul hraneste pielea excelent, se absoarbe usor. Mod de utilizare: Cu miscari usoare de masaj, aplicati balsamul pe pielea curata si uscata a picioarelor.”

Eu am pielea foarte uscata pe calcaie, oricate creme as folosi si oricat de des. Asa ca aceasta crema are locul ei special langa pat pentru a putea fi folosita in fiecare seara.

Balsamul emolient pentru picioare cu laptisor de cedru siberian din gama Retetele Bunicii Agafia este ultima mea descoperire. Acest balsam are de fapt consistenta unei creme destul de grase dar care se absoarbe imediat in piele, fara sa iti lase impresia ca ai scapat intr-o oala cu untura. Hidrateaza extraordinar de bine asa ca este foarte potrivita pielii uscate. Nu ma pot lauda ca se si mentine aceasta hidratare dar, sa fiu sincera, nu stiu a cui sa fie vina. Eu nu am gasit pana acum o crema care sa imi hidrateze calcaiele pentru 2 zile macar. Asa ca pentru mine este un aspect peste care pot trece cu vederea. In urma folosirii, calcaiele mele raman fine si catifelate.

Ador sa imi masez picioarele in fiecare seara cu acest balsam, ma relaxez dupa o zi grea si parca am impresia ca am lumea intreaga la picioarele mele catifelate si ingrijite.

Balsamul are un miros subtil si placut de plante, are consisteb=nta unei creme, este de culoare galbuie si vine ambalat intr-un tub de plastic alb opac de 75 de ml.A avut si cutie de carton frumos colorata in care se gasea un prospect chair si in limba romana insa a ajuns la cosul de gunoi inainte de a fi fotografiat.

Este produs de Natura Siberica, producator rusesc de cosmetice, si face parte din gama Retetele Bunicii Agafia – Mi-as fi dorit si eu o bunica asa priceputa intr-ale cosmeticelor :)P  – si importat de Cosmetica Verde. Pe site are un pret de 12 lei, eu am cumparat-o cu 15 de la un partener distribuitor prezent la un targ in Brasov.

In concluzie pot spune ca ador crema asta si cu siguranta o voi recumpara asa cum voi mai incerca si alte produse.

Cine a mai incercat produse Natura Siberica? Nu impartasiti cu noi experientele voarte? Nu de alta, dar trebuie sa imi pregatesc lista de dorinte :))

Lasă un răspuns

