Serum Vegetal 3 by Yves Rocher

In luna septembrie am primit prin posta o oferta valabila in magazin la care primeam  crema pentru ochi Serum Vegetal 3 cadou pentru orice cumparatura. Bineinteles ca m-am grabit cat de tare am putut catre magazinul Yves Rocher, ca doar nu puteam rata eu asa oferta🙂

Si, ajunsa acasa am pus-o la treaba imediat, renuntand la Crema mea de la Cosmetic Plant. Acum, dupa cateva saptamani de folosire, nu pot spune ca m-a impresioant foarte tare.

Este o crema antirid iluminatoare, asa cum ne anunta producatorul. Eu nu ma pot plange de riduri in zona ochilor, cateva de expresie pe care am observat ca le pot trata prin folosirea regulata a unei creme special conceputa pentru zona aceasta. Ma gandeam ca fiind destinata corectarii acestor probleme, va face fata mult mai bine .

Hidrateaza foarte bine, nu ma pot plange. Se vede ca este o crema pentru ingrijire speciala, nu irita si nu provoaca lacrimari, usturimi. Insa nu este cu nimic mai speciala fata de crema de la CP folosita anterior, dezamagirea fiind cu atat mai mare cu cat se prezinta ca fiind o formula puternic concentrata. Iar de iluminarea zonei ce sa mai spun. Se lasa asteptata :)) Plus ca am observat ca se consuma si mai repede.

Crema are o consistenta destul de groasa, de culoare galbuie si fara nici un pic de miros. Vine ambalata intr-un tub de plastic alb opac si are un gramaj de 15 de ml.

Dat fiind faptul ca am primit-o cadou ma bucur ca am avut ocazia sa o incerc. Insa nu as cumpara-o, nu cred ca merita cei 79 de lei pentru ce stie sa faca.

Voi ati folosit aceasta crema? Ce impresie v-a lasat?

Un gând despre “Serum Vegetal 3 by Yves Rocher

  1. Pingback: Gel contur pentru ochi Hofigal « Ioana Rosu

Lasă un răspuns

