Eau Captivante L`Occitane en Provence

Am castigat acum ceva timp pe blogul Cristinei Tacaciu o apa de colognie EAU CAPTIVANTE L”Occitane si trebuie sa va spun cateva cuvinte despre ea.Am tot amanat publicarea acestui articol pentru ca nu am reusit sa fac o fotografie decenta produsului si pace. Am luat-o pe cea a Cristinei si sper sa nu se supere pe mine, dar chiar nu mai am nervi sa incerc.

 Trebuie sa precizez inca de la inceput ca eu sunt foarte sensibila la mirosuri. Si foarte pretentioasa. De cativa ani buni folosesc o singura apa de parfum, una chiar fara pretentii de la Oriflame, dar mirosul careia ma binedispune si ma face sa ma simt feminina. Asta nu inseamna ca nu incerc sau nu am si alte parfumuri.
Asa cum am fost curioasa sa o incerc si pe aceasta. Am ales o aroma unisex tocmai pentru ca stiam ca e mai greu sa dau gres.
Ma asteptam la o aroma fresh si am avut dreptate. Nu o sa incep sa povestesc despre note de varf, de mijloc, de baza si alte asemenea detaii; adevarul este ca nici nu ma pricep foarte bine. Decat sa povestesc ce scrie pe eticheta produsului prefer sa spun parerea mea sincera si poate mai putin profesionista:
IMI PLACE.
Este intr-adevar o aroma foarte fresh, potrivita atat pentru femei cat si pentru barbati, drept dovada si prietenul meu se declara multumit si o foloseste destul de des. Eu personal simt mai mult aroma lamaiei verzi decat pe cea a bergamotei, asta sa va faceti o idee.
Singura problema pe care o am este legata de nivelul de mentinere a aromei pe piele – la mine mai mult de 2-3 ore nu se simte. In schimb, prietenul meu miroase atat de fresh chiar si dupa 8 ore. Stiu foarte bine ca in functie de pielea fiecaruia, aromele se mentin sau nu, miros intr-un fel sau altul, dar sa va spun drept mi-ar fi placut sa se intample invers.:) Nu de alta, dar mie chiar imi place aroma apei asteia si mi-e destul de greu sa o car dupa mine ca sa o pot reimprospata. Are 300 de ml!!!
Aaaa, si mi-a placut foarte mult faptul ca cei de la L”Occitane au fost draguti si s-au gandit sa adauge in pachetel si un atomizor pentru ca sticluta vine fara.
In concluzie: imi place, o folosesc cu placere si cred ca o voi cumpara cu drag vara urmatoare pentru ca este potrivita pentru aceasta perioada prin aroma sa fresh. Unde mai pui ca facem si economie🙂 o folosim atat eu cat si prietenul meu!

2 gânduri despre “Eau Captivante L`Occitane en Provence

Lasă un răspuns

