Fond de ten Eveline

Iata-ma si pe mine din nou in functiune… am avut o saptamana foarte grea si inca mai incerc sa trec peste evenimentele care s-au petrecut in viata mea asa ca daca incep sa o iau pe aratura va rog sa ma trageti de maneca si sa nu va suparati prea tare. Promit sa imi revin🙂

Asadar sa trecem acum la oile noastre. Demult ma gandesc sa vorbesc despre fondul de ten Eveline pe care l-am achizitionat imediat dupa ce am vazut postarea Modnitzei. M-a facut extrem de curioasa mai ales ca produsul asta il intalneam la tot pasul prin diverse boutiq-uri si nu ma puteam atinge de el pentru ca nu avea traducere in limba romana iar eu rusa inca nu am invatat ( desi recunosc ca as dori)

Nu am gasit varianta prezentata de ea insa am ales altceva ca sa scap sa ma mai gandesc ca o nebuna la el:)

Fondul de ten a venit intr-un ambalaj cu pompita, intr-o sticluta de plastic transparent. Din pacate pompita mea nu a functionat asa ca am fost nevoita sa o scot de fiecare data ceea ce m-a dezamagit putin.

Produsul in sine insa m-a surprins destul de placut. Este foarte fin, usor aerat, se intinde foarte bine si foarte usor pe fata, indiferent de metoda folosita. Are o acoperire mica insa este perfect pentru vara, motiv pentru care l-am folosit aproape zilnic. Desi l-am folosit in zilele caniculare nu a curs de pe fata, nu s-a strans prin liniile de expresie ci a ramas frumusel la locul lui. Nu este insa rezistent la transfer.Ca si nuante nu am gasit decat vreo 3 sau 4, nu mai tin minte exact, insa am observat ca se adapteaza tenului. Produsul se consuma destul de greu.

Pentru un produs care a costat doar 12 lei si de la care niciodata nu am avut asteptari prea mari, mi-a placut. Am cumparat acum si varianta care am vazut-o la Modniza si sunt curioasa ce poate face.

A mai fost cineva la fel de curioasa ca mine si a dat iama in piata?

5 gânduri despre “Fond de ten Eveline

Lasă un răspuns

