Gerovital Pure – rasfat pentru oameni mici si mari!

Ca orice copil, si mie mi-a placut sa ma joc cu spuma indiferent de ocazie! Iar aceasta placere se pastreaza inca si acum cand, cea mai buna metoda de relaxare este o baie lunga cu multa spuma🙂

Acestea fiind spuse cred ca realizati cu totii ca nu am ezitat sa ma inscriu si eu in campania de testare a sapunurilor spuma de la Gerovital!

Daca pentru o baita relaxanta ai nevoie de ceva timp, pentru a-ti spala mainile nu iti trebuie decat cateva minute.Si ce poate fi mai placut decat sa te joci cu o spuma bogata, discret parfumata si care iti lasa mainile curate si hidratate? Aproape ca ma simt copil din nou.

Noile sapunuri Gerovital Pure au fost lansate in aceasta vara cu mare tamtam si multa….. spuma, evident! am fost geloasa pe cei care au putu participa la petrecerea de lansare, da!!, recunosc! In gama se gasesc 4 variante de sapun, concepute pentru fiecare nevoie in parte.

  • Gerovital Pure Glycerin, bogat in glicerina naturala, curata cu blandete epiderma, o hidrateaza si emoliaza. Pielea devine curata si catifelata.
  • Gerovital Pure Sensitive a fost special conceput pentru pielea sensibila, uscata si predispusa iritatiilor. Extractul de albastrele continut are efect calmant si emolient.
  • Gerovital Pure Nature contine, pe langa extractul ECO de rodie, extract de ceai verde pentru o piele tanara, protejata si hidratata timp indelungat.
  • Gerovital Pure Antibacterian este un sapun emolient care asigura protectie totala impotriva bacteriilor.
  • „Noua linie de sapunuri spuma Gerovital Pure bazata pe ingrediente naturale si bogata in extract ECO de rodie ofera o experienta unica in momentul utilizarii. Formula inovatoare sub forma de spuma, le face mai usor de folosit, mai economice in utilizare, iubite si apreciate de intreaga familie”, a declarat Ioana Borza, Manager Marketing Farmec Cluj-Napoca.

Eu am primit spre testare varinata Pure Nature, cu un parfum discret de plante, parfum care se pastreaza insa pe piele. Ador sa ma joc cu spuma fina si recunosc ca ma spal pe maini mult mai des si cu placere! Sa nu credeti acum ca sunt genul de persoana care nu se spala pe maini decat o data pe zi insa uram sa stiu ca trebuie sa ma spal pe maini din 10 in 10 minute si ca pielea mea se va usca groaznic, iar crema aplicata nu va apuca sa isi faca treaba!

Acum este mult mai usor si mai placut pentru ca acest sapun nu imi usuca deloc pielea si, oricat de des l-as folosi, chiar nu mai simt nevoia de a aplica crema de maini dupa fiecare spalare.

L-am folosit si pe corp intr-o zi, din curiozitate, si mi-a placut la fel de mult!

Sapunurile pe puteti gasi pe site-ul Farmec la pretul de 10, 32 lei dar si in magazine cu preturi cuprinse intre 12-15 lei. Eu l-am vazut in DM pana acum .

Iar cei de la Farmec au fost extrem de draguti iar in pachet am gasit si mostre ale cremelor Gerovital Plant! Am fost cu zambetul pe buze intrega zi🙂

4 gânduri despre “Gerovital Pure – rasfat pentru oameni mici si mari!

  1. arata frumo aceste sapunuri… si eu ador spuma si am un cleanser sub forma de spuma si ador sa il folosesc..😀

    te astept si la mine… te-am adaugat si in blogroll..😀

    te pup!

Lasă un răspuns

