Vichy produs de curatare 3 in 1

Zilele acestea am fost cam dificila. Nu stiu daca de vina este faptul ca zilele de concediu s-au terminat sau pur si simplu vara care se termina…Astazi insa este prima zi la serviciu, prima dintr-o perioada care se anunta grea si foarte aglomerata, asa ca este cazul sa imi revin🙂

Produsul despre care va voi vorbi astazi a fost si el unul cu care am ajuns destul de greu sa ma inteleg. Am primit in urma campaniei Normaderm  de la Vichy o crema si un produs de curatare 3 in 1.

 

Daca crema am iubit-o de la prima folosire, cu produsul de curatare nu a fost chiar asa. Intructiunile de folosire spun ca poate fi folosit ca gel de curatare zilnic, ca exfoliant sau ca masca. L-am folosit initial ca  gel de curatare, din 2 in 2 zile, pentru ca este destul de abraziv si nu doream sa agresez tenul foarte tare. Si nu prea mi-a placut. Cred ca l-am folosit cam vreo saptamana dupa care l-am uitat pe rafturi.

De curand mi-am aminti de el si am incercat sa il folosesc ca si masca. Si mi-a placut enorm. Dupa ce las masca sa actioneze pe fata 5-10 min, curat cu apa din abundenta iar tenul meu ramane curatat, catifelat, porii se mai inchid putin. Si nici nu usuca tenul la fel alte masti ( mie, de exemplu, masca de argila clasica imi usuca tenul mult mai mult decat aceasta de la Vichy).  De acum inainte va fi folosit pe post de masca, poate voi incerca sa il mai folosesc si ca exfoliant sa vad daca imi schimb parerea.

Tubul contine 125 ml de produs si costa intre 45-50 de lei, depinde de unde il cumparati.

Folosit ca si masca ma va tine destul de mult iar daca rezultatele se vor mentine, cred ca il voi recumpara la un moment dat. Dar ca si produs de curatare zilnica nu consider ca merita, mai ales la pretul asta. Se gasesc pe piata suficiente produse mult mai ieftine si mult mai bune!

Voi ati folosit acest produs pana acum? Ce parere aveti?

Lasă un răspuns

