Summer Beauty

Beau Monde a editat un supliment de vara – Summer Beauty – care vine cu cateva cadouri interesante : lotiuni de corp si spuma pentru baie La Bastidane, ruj Avon 24K nuanta Pink, gel de dus si crema de maini Watson. Asta este tot ce am vazut eu la chioscuri, este posibil sa gasiti si altceva.

Eu mi-am luat lotiunea pentru corp La Bastidane.

Pretul revistei cu cadou este de 9.9 lei. Revista nu se gaseste fara cadou. Are 34 de pagini si in mare parte prezinta diverse cosmetice, accesorii, tinute de vara.

Oricum, eu zic ca merita. Lotiunea mea are 250 de ml si expira de abia in decembrie 2013. La pretul asta este o afacere buna.

O veti gasi la chioscuri in perioada august-octombrie 2012 ( cel putin asa scrie pe coperta)

2 gânduri despre “Summer Beauty

Lasă un răspuns

