Pe stradutele necunoscute ale Brasovului

Va intampin cu un zambet de bun (re)venit! Nu stiu cum de am prins curaj sa postez fotografiile astea, dar iata-le!

Ieri am fost la o plimbare prin centrul vechi al Brasovului. Am ramas surprinsa sa vad cat de aglomerate erau zonele de promenada intr-o zi de joi, asa ca am facut repede stanga pe o straduta laturalnica. Ador senzatia pe care mi-o lasa zonele astea vechi si mai putin cunoscute ale orasului, de trecere in alt timp parca. Si, daca esti putin atent, poti descoperi parti de istorie vie, detalii ale vietii stramosilor nostri, ale celor ce, in alte vremuri, paseau pe acelasi caldaram pe care azi pasim noi.

Am ales sa va arat aceasta tinuta nu pentru ca ar fi ceva nemaivazut sau nemaipomenit. Ci pentru ca m-am simtit foarte bine purtand-o. Iar eu port pantaloni albi doar daca sunt de in si foarte largi.

Eeeeeeiiiiii, va place?

Aaaaaaaa, sa nu uit! Daca sunteti zilele astea prin Brasov, in Piata Sfatului va asteapta o expozitie cu vanzare de piese de argint. Visez la o oglinda delicata, sub patina vremurilor demult apuse.

Lasă un răspuns

