Crema pentru corp Giordani White Gold, un mic rasfat pentru piele

Sunt in concediu de cateva zile si se presupune ca as avea mai mult timp sa ma ocup de blog, asa cum de fapt imi so doream. Dar nu pot sa va spun ce lene m-a pocnit zilele astea, parca nu sunt in stare sa fac nimic mai mult decat sa sa frunzaresc Facebook-ul si televizorul. Imi displace starea asta si vreau sa scap cat mai repede de ea, asa ca daca aveti ceva sfaturi anti-lene, va rog sa le impartasiti.

Astazi m-am gandit sa va vorbesc despre parfumul meu preferat, insa nu gasesc pozele. si cum e cam intuneric sa fac altele, va povestesc despre crema de corp din aceeasi gama cu parfumul.

Este vorba despre Crema pentru corp Giordani White Gold de la Oriflame.

Imi place in primul rand pentru mirosul sau. Are aceeasi aroma ca si parfumul si, aplicate impreuna, aroma persista mai mult.

Singura nu isi mentine parfumul foarte mult timp, maxim 2-3 ore, dar asta depinde si de pielea fiecaruia. Oricum, eu spun ca este destul de bine, dat fiind faptul ca este un produs de la care asteptarile nu sunt foarte mari.

Hidrateaza destul de bine daca ne gandim ca scopul ei este sa parfumeze pielea ( cel putin eu asa am inteles cremele Oriflame). Aplicata in fiecare seara mentine un nivel de hidratare ok. O consider o crema numai buna pentru vara, pentru ca se absoarbe foarte repede in piele si nu lasa o pelicula grasa care sa deranjeze.

Vine intr-un ambalaj dragut, un borcanel de plastic transparent. Nu stiu sigur sa va spun cat costa insa veti gasi informatia pe site la Oriflame, insa la reduceri o gasiti undeva intre 15-20 de lei sau cadou la achizitionarea parfumului. Eu am cumparat parfumul la care am primit crema cadou si am platit pentru ambele numai 50 de lei.

Voi ati incercat gama Girdani White Gold? Ce parere aveti despre cremele parfumate pentru corp de la Oriflame?

Lasă un răspuns

