Buna dimineata :)

Eeehhhhhh, e atat de placut sa iti bei cafeaua in varful patului si sa citesti blogurile dragi fara nici o grija. Este prima zi de concediu, un concediu atat de asteptat si meritat.

La Brasov este inca frig si inorat, asa ca astazi nu cred ca imi voi scoate nasucul pe afara. Oricum, ar fi destul de dificil sa ma misc. Am o febra musculara groaznica, de abia imi pot indrepta picioarele. De ce? Poi sambata ne-am incolonat frumos si am purces spre Varful Postavaru. Frumos, n-am ce zice, dar parca prea inalt pentru mine. Cand m-am vazut in varf mi s-au taiat picioarele. Noroc ca vremea era la fel de posomorata si era destul de ceata si nu se vedea chiar totul in jur, ca altfel nici nu cred ca as fi ajuns in varf.

Am facut si ceva fotografii, insa nu am intrat inca in posesia lor. Revin mai tarziu😀

Pana atunci, va doresc un inceput de saptamana minunat!

LE: cateva fotografii:)

Asteptand telecabina

Vedere din telecabina

Libertate🙂

Cand am ajuns sus, totul era inavaluit in ceata

La intoarcere am ales sa facem drumul pe jos…

Voi ati vazut Brasovul din VF. Postavaru?

2 gânduri despre “Buna dimineata :)

Lasă un răspuns

