Pudra compacta Flormar

Vara asta am purtat un machiaj lejer in cea mai mare parte. Chiar si asa, la fond de ten sau o crema colorata si pudra nu pot renunta.

Pudra pe care am folosit-o cel mai mult in aceasta perioada este Flormar Compact Powder nuanta 92. Imi place enorm de mult si sigur o voi mai cumpara dupa ce se va termina!

– se intinde usor si foarte bine pe fata, fie ca folosesc pensula sau buretelul din dotare ( pe care am uitat sa il fotografiez)

– NU se aduna in ridurile de expresie ( altele nu am momentan )

– isi mentine aspectul de mat destul de bine  ( eu am ten mixt si in zona T, in special fruntea, am intotdeauna probleme cu luciul). Oricum, tine 4-5 ore ( mai mult de atat ce as putea sa mai cer ) iar cand luciul apare nu e ca si cum s-ar fi varsat un butoi cu ulei deasupra ta

-are putere de acoperire medie spre mare. Mie mi se pare ca acopera mai bine aplicata cu buretelul din dotare dar este foarte bine si cu pensula.

– costa 22 de lei si mi se pare un pret bun pentru ce stie sa faca🙂

Voi ati incercat-o? Cum vi se pare?

2 gânduri despre “Pudra compacta Flormar

    • Si eu am cumparat-o dupa ce am ascultat laudele vanzatoarei. Trecusem pe la stand sa mai ”agat” ceva sticlute cu oja si mi-am aruncat un ochi si peste pudre stiind ca imi trebuie una. si bine am facut ca am luat-o. M-am ales cu ceva bun si am scapat si de alte cautari .

Lasă un răspuns

