Another tag day: Liebster Award

Am primit saptamana trecuta acest tag de la Mihaela Gisca  si astazi vreau sa il onorez.

1. Posteaza imaginea Liebster Award

2. Spune 11 lucruri despre tine

Din nou :)…

– miercuri implinesc 23 de anisori

– ador culorile vii

– imi place sa calatoresc

– nu fumez si nu suport in preajma mea fumatori

– nu imi place iarna, frigul si zapada

– nu sunt foarte vorbareata

– imi place sa gatesc

– am descoperit anul trecut ca ador sa port rochite si de atunci am obsesie legata de acest obiect de vestimentatie

– imi doresc sa vizitez Iordania; motivul principal – regina

– ador baile lungi, parfumate si cu spuma multa

– am inceput sa imi castig banii de buzunar inca de la 15 ani

3. Raspunde la intrebarile celui care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de intrebari pentru cei pe care ii vei nominaliza

 1. Care este cel mai scump obiect vestimentar din garderoba ta?

Nu stiu, nu investesc foarte multi bani in haine de firma.

2. Eşti de acord cu dietele sau preferi o alimentaţie sănătoasă?

Hi hi, sunt la dieta🙂 De principiu, sunt de acord cu alimentatia sanatoasa. Dar cred ca daca ai nevoie de o dieta, atat timp cat o tii corect, pe aceleasi principii ale alimentatiei sanatoase, este in regula.

3. Care a fost cea mai frumoasă surpriză din viaţa ta?

Acum realizez ca oamenii din jurul meu nu se inghesuie cu surprizele😦

4. Preferi cazarea la cort sau la hotel, pensiune etc?

Hotel/ pensiunel clar!!! Sau orice fel de cazare atat timp cat am acces la o baie adevarata!

5. Într-o relaţie , îţi place să conduci sau să te laşi condusă?

Consider ca intr- relatie e nevoie de echilibru asa ca optez pentru ambele variante.

6. În ziua de astăzi consideri eficientă absolvirea unei facultăţi?

Da si nu. Da, in ideea in care ai nevoie de o specializare pentru un job mai bun. Nu, datorita sistemului  – eu am terminat o facultate dar asta nu m-a ajutat cu nimic. Ce a trebuit sa invat la scoala am invatat de fapt singura sau la locul de munca. Iar treaba asta nu este normala!

7. Crezi în dragoste la distanţă?

Nu.

8. Cum ar trebui să decurgă o zi relaxantă din viaţa ta?

Soare, plaja, muzica in surdina, o carte buna (sau un laptop cu conexiune la internet) si o bautura yummy.

9. Unde crezi că ar trebui să aibă loc prima întâlnire?

Nu m-am gandit niciodata la aspectul asta. Cred ca depinde de cat de bine iti cunosti partenerul la momentul respectiv. Daca e blind atunci intr-un loc public, daca partenerii stiu cate ceva unul despre celalalt, un loc care sa fie in concordanta cu dorintele comune.
10. Ce rol au banii în viaţa ta?

Banii nu aduc fericirea, dar o intretin. Din pacate, treaba asta devine din ce in ce mai adevarat pentru cei mai multi dintre noi.

11. Care este culoarea ta preferată?

Aaaaaaaaaaaaa……… in jurul meu vad multe nuante de roz si portocaliu. Nu cred ca am o culoare preferata.

Si acum se presupune ca ar trebui sa urmeze setul meu de intrebari. Nu stiu daca voi reusi sa adun chiar 11, dar ma straduiesc:

1. Ai o definitie pentru feminitate?

2. Ce te-ar face cu adevart fericita?

3. Ce iti doresti de la jobul tau?

4. Ai intalnit pana acum vreo persoana care sa iti schimbe viata/ perceptia despre viata?

5. Daca ai avea ocazia sa schimbi o alegere pe care ai facut-o la un moment dat, ai face-o? De ce?

6. Care este ultima carte pe care ai citit-o?

7. Ultimul lucru care te-a impresionat cu adevarat….

8. Cosmetice – care e brandul tau favorit si ce produs nu ti-ar lipsi niciodata din colectie?

Nu mai am idei…

Nominalizati – ca sa nu ma apuc sa dau copy-paste, ii invit pe toti cei din blog-roll si nu numai sa primeasca premiul🙂 Asta daca mai are cineva chef de raspuns la intrebari😀

 

 

 

Un gând despre “Another tag day: Liebster Award

Lasă un răspuns

