O luna de dieta, – 5 kg!

Vineri 13 am implinit o luna de cand m-am apucat de dieta disociata 3+3. Si tot vineri am cantarit cu 5 kg mai putin fata de luna trecuta!

V-am povestit acum ceva timp ca sunt hotarata sa scap de vreo 10 kg. Chiar daca am avut rezultate bune spun eu – 5 kg intr-o luna este foarte bine – parca incepe sa devina din ce in ce mai greu.

Dieta este ok, nu ma infometez, si pot spune, intr-o anumita masura, ca imi permite sa mananc aproape orice. Ca sa ma pot tine cat mai exact de ea, mi-am facut un jurnal de dieta: un calendar cu fiecare zi in care notam absolut tot ce mancam. Calendarul il aveam in agenda mea, asa ca tot timpul era cu mine, fara sa ratez nimic. Cel mai greu imi este in zilele de proteine animale, mai ales ca vara obisnuiam sa mananc multe legume si fructe. Dar, pentru frumusete, ce nu face o femeie😀

Cu toate nemultumirile mele insa, rezultatul ma bucura enorm! Mai ales, in conditiile in care de  mult timp nu mai reusisem sa dau 1 gram jos! Si stiu ca nu am fost usa de biserica… in zilele de carne am mai trisat ( daca acasa gaseam o pulpita de pui prajit, bineinteles ca nu ma mai oboseam sa fac alta la gratar… mai ales ca cea prajita este mult mai gustoasa!). Si poate ca nici in zilele de vegetale nu am procedat tocmai corect – eu ador salatele, asa ca in mare parte numai asta am mancat, plus fructe!

Beau intre 1 litru si 2 de apa pe zi plus aprox 1 litru de ceai (la zilele vegetale) de soc, verde sau Silueta Perfecta de la Fares! Vreau sa incerc acum si ceaiul verde chinezesc!

Si, DA! Voi continua!

6 gânduri despre “O luna de dieta, – 5 kg!

Lasă un răspuns

