Dilema unei noi saptamani…

Weekend-ul acesta am terminat de citit ” De veghe in lanul de secara” de Salinger. Eram foarte curioasa in privinta cartii, mai ales ca nu o data am auzit ca ar fi cartea cea mai citita de criminalii in serie. Problema e ca nu inteleg de ce!!!

Acu’ pe bune, nu ca as vrea sa imi schimb profesia cu a unui criminal, dar la ce te-ar ajuta/inspira sau whatever povestea unui adolescent debil si plin de frustrari?

Voi ati citit cartea? Ce parere v-ati facut?

Pentru cei care nu ati citit cartea:

Cartea prezinta povestea unui adolescent din New York, Holden Caulfield, dat afara din 4 scoli, frustrat si cu grave probleme de inadaptare sociala. Povestea incepe cu 4 zile inainte de a fi din nou exmatriculat, perioada ce coincide cu inceputul vacantei de Craciun. Acesta se hotaraste sa plece din internat inainte de ziua stabilita, hoinareste prin New York si prezinta in amanunt intalnirile lui cu diversi oameni. Toate acestea il demoralizeaza continuu, iar criza adolescentina prin care trece nu va fi depasita, la finalul cartii dandu-ne seama ca toate cele povestite de el sunt scrise dintr-un spital de nebuni. Iar sfarsitul este mai mult decat sec!

3 gânduri despre “Dilema unei noi saptamani…

  1. am citit-o toamna trecuta, dupa ce am auazit atatea laude la adresa ei, incat ma simteam ultimul om care habar n-are despre ce e vorba. Nici eu n-am inteles de ec atata agitatie in jurul ei. E o carte atat de simpluta, care se citeste incateva ore…

Lasă un răspuns

