Must-have 2012: gelul de dus Floral

Daca ieri va vorbeam despre gelul de dus Apidermin, astazi trebuie sa va vorbesc neaparat despre Floral!

Face parte din aceeasi gama nou lansata de Complexul Apicol si este absolut minunat!

Miroase a miere si a flori, un miros dulceag si persistent care te binedispune. Are aceeasi consistenta ca si Apiderminul, de miere usor lichida, curata foarte bine, lasa pielea hidratata si foarte fina.

Dar ceea ce imi place cel mai mult la el este faptul ca in componenta sa intra propolisul, cunoscut foarte bine ca si ingredient antimicrobian.

Sa va spun de ce imi place: vara, pe caldurile astea insuportabile, obisnuiam sa ma trezesc cu cate un monstrulet pe spate sau chiar pe decolteau! Oribil! Insa, de cand folosesc gelul de dus Floral, ADIO!!!! Nu mai am nici unul!

Trebuia sa recunosc ca acesta a fost motivul principal pentru care am ales acest gel de dus insa nu credeam ca va avea si vreun efect. Ma bucur ca m-am inselat, pentru ca asa ma pot bucura de toate beneficiile lui!

Costa numai 12 lei si are 250 ml.

Voi ati incercat gelul de dus Floral? Sau macar va face cu ochiul?

Un gând despre “Must-have 2012: gelul de dus Floral

Lasă un răspuns

