Gelul de dus Apidermin – remediu impotriva caldurii

Cand cei de la Complexul Apicol au gandit campania gelurilor de dus stiu ei ce stiau…chiar au transformat dusurile mele din ultimul timp intr-un moment de relaxare si rasfatare🙂

Am primit in urma cu ceva timp doua geluri de dus spre testare: Apidermin si Floral

Astazi va vorbesc despre Apidermin – este cel pe care l-am folosit cel mai des si aproape ca l-am terminat

De ce l-am ales? Datorita proprietatilor cu care se lauda: hidratare si mentinerea tineretii pielii.

Are in compozitie laptisor de matca si ulei de nuci de macadamia. Laptisorul de matca isi face simtita prezenta inca de la prima atingere, gelul de dus imprumutand de altfel mirosul acestuia.

Are o consistenta usor lichida, parca de miere topita, de culoare galbuie.

Cel mai important aspect este insa faptul ca lasa o piele ataaaaaaaaat de fina si de hidratata, subtil parfumata!!!!!! Il ador🙂

Gelul de dus costa 12 lei. Il gasiti boutiqul Complexului Apicol. In magazine inca nu l-am vazut in Brasov, dar sper ca va aparea foarte curand pentru ca eu am de gand sa il mai cumpar!

Lasă un răspuns

