Sfarsit de luna iunie: TEDx PiataSfatului! Inceput de luna iulie: caldura mare, monser!

Iata ca am intrat si in luna iulie! Este luna care imi place cel mai mult, este luna in care sunt nascuta, este luna de vacanta, soare…

Din pacate, luna mea a inceput cu multa munca. Sper ca ma voi mai elibera pe parcurs si voi reusi sa ma bucur pe deplin de vara asta!

Una peste alta, trebuie sa va spun ca in weekend am participat si eu la primul eveniment TED din Brasov: TEDx PiataSfatului. Asteptari mari, dezamagiri la fel de mari! Nu stiu daca si restul sunt de aceeasi parere insa eu ma asteptam la cu totul altceva. A avut ca tema Educatia 2.0 insa am avut impresia ca, desi au fost acolo niste oameni care aveau ce sa spuna totusi, nu au venit decat sa isi mai faca putina reclama. Ce sa zic… boring, am plecat inainte de final.

As vrea ca la a doua editie experienta asta sa isi spuna cuvantul si sa avem si noi parte de o conferinta TEDx asa cum trebuie!

Va las aici link-ul catre blogul creat cu ocazia acestui event… am inteles ca vor pune fi filmul evenimentului, asta asa ca sa vedeti si voi cum a fost🙂

Lasă un răspuns

