Ador quad-ul Farmasi!!!

De machiat, ma machiez de prin clasa a9-a. Doar ca am impresia ca in timpul liceului mi-am epuizat toata energia , pentru ca in ultimul timp o faceam foarte rar. Fondul de ten si putina pudra erau suficiente. Insa de cand am descoperit blogurile voastre mi-am revenit in fire si incerc sa o fac zilnic: ten, ochi, buze.

Imi place si imi doresc sa invat cat mai multe! Am inceput sa caut filmulete pe Youtube, tutoriale, imi doresc chiar si un set complet de pensule ( pentru ca pana acum nu foloseam decat pt pudra/blush).Dar le iau pe toate pe rand, iar la final voi analiza rezultatul.

Totusi astazi imi doresc sa va vorbesc despre un quad Farmasi  de care m-am indragostit: in ultimele 2 saptamani il folosesc numai pe el.

Nuantele de nude-maro sunt superbe si mi se portivesc perfect, nu sunt prafoase si sunt foarte rezistente. Eu nu folosesc primer pt ochi, dar machiajul a rezistat chiar si pana la 5-6 ore fara sa se stranga sau sa se estompeze.

L-am cumparat de la un magazin de cartier si a costat 12 lei. Am observat ca mai aveau inca 3 variante: roz, verde, gri si planuiesc sa le iau pe toate😀

Va las numai cu un swatch. Inca nu ma pricep foarte bine la machiaje elaborate, insqa cand voi evolua voi posta cateva exemple.

Lasă un răspuns

