Bioten crema exfolianta cu miere si samburi de caise

Ador cremele/ gelurile exfoliante! Folosesc de multi ani, cam de 2-3 ori pe saptamana, pentru ca ador senzatia de ten extrem de curat pe care o lasa.

In ultimul timp am folosit foarte des exfoliantul de la Bioten. Au fost chiar si zile cand am abuzat de el, folosind aproape o intrega saptamana. De ce? Pentru ca are o textura extrem de cremoasa, cu particule blande. Lasa pielea extrem de catifelata, fara sa o usuce, motiv pentru care am folosit atat de des. Si mirosul este delicios. Miroase parca a miere, dar discret.

Se prezinta in tub de plastic usor transparent, are 75 de ml si costa in jur de 12 lei. Se gaseste atat in plafare cat si in supermarketuri.

Fotografia este preluata de pe site, pentru ale mele nu vor sa se incarce. Dar ajung eu acasa si le dau de cap😀

2 gânduri despre “Bioten crema exfolianta cu miere si samburi de caise

  1. Si mie imi place tot ce exfoliant ;))
    Ai grija sa nu abuzezi de ele si sa ti se usuce tenul, eu am patit asta cu ceva timp in urma si inca mai lucrez la „reparatii”🙂

Lasă un răspuns

