Sunt in plin proces de transformare!

Da! Sunt in proces de transformare si ma simt bine!

De cand ma stiu am avut o problema cu kilogramele in plus. Pe cand familia imi spunea ca este normal si ca la varsta mea trebuie sa ma hranesc corespunzator ca, dehh, sunt in crestere, pe strada copii de varsta mea intorceau capul si imi spuneau ca sunt o grasa. Cu greu am invatat sa trec peste. In liceu m-am apuc de tinut diete. Inutile, de altfel. Am reusit eu sa slabesc ceva, insa niciodata nu am aratat asa cum mi-am dorit. Si de atunci ba sunt la dieta, ba ma enervez si renunt.

Pana acum vreo 2 saptamani, cand m-am urcat intamplator pe cantar  arata peste 70 de kg ( cred ca vreo 72, dar nici nu mai conteaza). Am plans si m-am hotarat printre lacrimi:De data asta trebuie sa fac ceva! Si nu voi renunta pana nu slabesc!

A doua zi am inceput deja dieta disociata de 90 de zile pe care am gasit-o pe site-ul Irinei Reisler. Stiam de mult despre ea, insa nu stiu de ce m-am ferit intotdeauna sa o incerc. Dieta presupune ca timp de 90 de zile  ( sau cat crezi ca e nevoie ) sa alternezi 3 zile de alimente de origine vegetala in orice combinatii cu alte 3 zile de alimente de origine animala, la fel.

Azi sunt 2 saptamani de cand tin aceasta dieta. Nu e greu deloc si pot spune ca este prima pe care o tin atat de strict. Am slabit deja cateva kilograme. Nu stiu cate, nu m-am cantarit si nici nu am de gand sa o fac pana la sfarsitul primei luni de dieta. Sper ca de data asta sa functioneze! As avea de slabit vreo 10 kg. Faptul ca se vad niste rezultate cat de mici ma incurajeaza sa merg mai departe. Sper sa nu ajung prea repede la faza de platou, iar atunci cand o voi face sa trec cu bine peste ea. Ca si rezerva am in plan niste ceaiuri pentru slabit.

La finalul acestei primei luni voi reveni cu detalii. Pana atunci tineti-mi pumnii, e greu cu pofticioasa din mine!

Lasă un răspuns

