Cea mai frumoasa vacanta cu soare – leapsa de la Cosmetic Plant

Cei de la Cosmetic Plant au lansat o noua leapsa, de data aceasta cu mult soare si distractie. M-am hotarat sa particip si eu si sa va povestesc despre prima mea vacanta la mare cu gasca de prieteni. Aici aveti link-ul catre aplicatie  http://www.facebook.com/CosmeticPlant/app_173187659468443

Desi imi place foarte mult sa stau in apa, sa ma balacesc, am o frica teribila de inec de ani buni si inca nu reusesc sa scap de ea, si toti prietenii mei stiu asta, ca sa fiu eu sigura ca nu il apuca vitejia pe vreunul in locuri periculoase. Asa ca la sfarsitul primului an de facultate mi-am facut bagajele si am plecat cu gasca la mare, chiar daca eram constienta ca nu ma voi apropia foarte mult de mare. Ceea ce s-a si intamplat. Nu intram in apa decat sa imi ajunga pana la genunchi. Copii cu mai putin de jumatate din varsta mea erau mai curajosi. Toata vacanta au ras de mine prietenii…

Cu vreo 2 zile inainte sa plecam s-au pus toti de acord sa faca cumva sa ma convinga sa mergem cu banana in larg. Eu nu si nu , ei hai si hai… Pana la urma reusesc sa ma convinga ca fiind numai noi il vom ruga pe domnul cu skijetul sa nu ne rastoarne and ajungem in larg, iar eu hop ca ii si cred🙂

Ne punem frumos vestele de salvare, ma asez startegic pe la mijlocul vehiculului si purcedem la drum. Am trait cele mai tari senzatii chiar daca muream de frica. Si ajungem in larg, si urmatorul lucru pe care il stiu e ca m-am trezit in apa dand din maini si din picioare, incercand sa ies la suprafata…Sa vezi caraghioslac pana m-am urcat inapoi pe instrument… Radeau dragii de ei de se prapadeau dar unul nu mi-ar fi dat o mana de ajutor. Si totusi, am reusit!😀 Si o data cu asta mi-am mai invins putin din teama de inec. Nu va spun ca in restul zilelor am stat numai cu fundul in apa🙂

A fost o experienta frumoasa, inca nu am mai avut curajul sa o repet desi mi-as dori! Iar acum imi aduc aminte cu drag de zilele acelea pline de soare si distractie !

Leapsa o dau mai departe Alexandrei Iacobus. Desi nu are blog, astept sa ne povesteasca pe Facebook despre vacanta ei cea mai frumoasa la mare!

Un gând despre “Cea mai frumoasa vacanta cu soare – leapsa de la Cosmetic Plant

  1. Pingback: Leapsa cu plaja » Blog Cosmetic Plant

Lasă un răspuns

