Premiul merge la…

Am promis ca astazi sa afisez castigatorii micului concurs cu ceaiuri. Am fost chiar dezamagita, am avut numai doua inscrieri, insa le multumesc fetelor ca mi-au fost alaturi. Cred ca pentru o perioada voi lasa deoparte concursurile.

Au participat : Ioana si Andreeabacau.

Premiul pe care l-am propus de la inceput va merge la Andreea insa am hotarat ca si Ioana va primii o mica surpriza. Asa ca, fetelor, va rog sa imi trimiteti datele voastre de contact ( nume, adresa, telefon) la yoana_rosu@yahoo.com pentru a va trimite premiul.

Va multumesc inca o data pentru ca sunteti alaturi de mine si sper ca premiile sa fie pe placul vostru.

O zi minunata tuturor!

 

Un gând despre “Premiul merge la…

Lasă un răspuns

