Crema contur ochi cu Q10 si ceai verde de la Cosmetic Plant

Deci, e oficial! Am facut o pasiune nebuna pentru produsele cosmetice de Cosmetic Plant!

Astazi vreau sa va povestesc despre Crema contur pentru ochi cu Q10. Este prima crema de ochi pe care am reusit sa o folosesc regulat – asta insemnand in fiecare seara – ceea ce este un mare plus pentru mine.

Mai intai sa va arat ce spune producatorul si, bineinteles, lista cu ingrediente, pentru cele care o inteleg :

Complexul bio-activ rezultat din asocierea coenzimei Q10 cu uleiul de sâmburi de struguri, extractele de ceai verde, gălbenele, albăstrele şi vitaminele A şi E, asigură o îngrijire specială pielii sensibile din jurul ochilor, prin regenerarea ei în profunzime. Sistemul de filtre UVA / UVB îmbogăţit cu vitamina E protejează de radiaţiile ce cauzează îmbătrânirea prematură. Ingredientul cu structură similară factorului natural de hidratare, alături de pantenol, asigură o hidratare intensă şi de lungă durată. Structura lejeră permite o absorbţie rapidă. Ridurile profunde vor fi reduse, iar apariţia altora noi va fi mult întârziată. Aplicată zilnic dimineaţa şi seara, după demachiere, pe zona din jurul ochilor, prin mişcări uşoare de masaj, pielea va fi mai fermă, elastică, netedă şi catifelată.

Ingrediente:
Aqua, Cetyl alcohol, Caprylic/capric triglyceride, Glycerin, Stearic acid, Potassium cetyl phosphate, Isopropyl myristate, Dimethicone, Titanium dioxide, Alumina, Simethicone, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Polyacrylamide, Olea Europaea oil, Calendula Officinalis extract, Vitis Vinifera seed oil, Centaurea Cyanus extract, Camelia Sinensis leaf extract, Squalane, Ubiquinone, Panthenol, Tocopheryl acetate, Retinyl acetate, Sodium lactate, Lactic acid, Serine, Sorbitol, TEA-lactate, Urea, Sodium chloride, Laurylaminopropylglycine, Lauryldiethilenediaminoglycine, Allantoin, Alcohol denat., Sodium benzoate, Methylparaben, Disodium EDTA, BHA.

Parerea mea:

Este o crema ce asigura o ingrijire speciala. Extrem de hidratanta. Se absoarbe rapid in piele.Nu este lipicioasa absolut deloc. Reduce ridurile fine. Nu are parfum – miroase foarte subtil a plante, cred – ceea ce reprezinta o binecuvantare pentru ochisorii mei extrem de sensibili. Cearcanele, o problema mai veche a mea, inca nu le-a diminuat dar nici nu  promite asta. Si pana la urma, eu personal nu am gasit pana acum vreun ingredient minune care sa le vina de hac asa ca cercetam problema in continuare.

Ambalajul este din sticla transparenta si il ador. Sticluta este prevazuta cu pompita pentru o dozare corecta. Si este reciclabil🙂 cel putin in conceptia mea. Cred ca va poposi in ea un ulei.

Pret: 13 lei pe site

In conluzie, crema imi place foarte mult. Rezultatele sunt vizibile asa ca voi continua sa o folosesc. Ma gandesc sa o cumpar si pe cea cu catina, poate le va veni de hac cearcanelor mele. Desi ambalajul ei nu prea imi place😦 Poate o vor muta si pe ea intr-o sticluta cu pompita, cine stie… Facem petitie?!:D

2 gânduri despre “Crema contur ochi cu Q10 si ceai verde de la Cosmetic Plant

  1. Pingback: Gel contur pentru ochi Hofigal « Ioana Rosu

Lasă un răspuns

