Vichy Normaderm – impresii din teritoriu

Luna trecuta am organizat un concurs in colaborare cu Vichy la care aveam premiu o crema Normaderm pentru 6 norocoase.

Astazi va prezint parerea unei dintre castigatoare – Nicoleta Ciocoiu

Buna  !  

In primul rand sunt extrem de fericita  ca am  fost aleasa printre norocoasele  castigatoare ,sunt  foarte multumita pentru rapiditatea  cu care au trimis  cei de la  vichy  si le multumesc ,   cutia cu crema a ajuns intr-o punguta eleganta  ,apoi crema  este intr-un tub  ce consider eu  ca asa ar trebuie sa fie  ambalate toate cremele  ,este  foarte igiengic  si  folosesti doar atat cat este nevoie .Cu multa incredere si curaj am inceput testarea chiar in dimineata in care am primit-o ,am folosit o cantitate  cat un bob de mazare  si ce mi-a placut  a fost  faptul ca nu mi-a incarcat tenul,in toata aceasta perioada  in care am folosit-o ,rezultatele s-au vazut  pe fiecare zi ce trecea ,problemele tenului meu s-au diminuat  semnificativ ,de aceea eu o voi cumpara si o voi folosi in continuare . Multumesc din suflet  in primul rand tie  pentru organizarea concursului dar si sponsorului pentru premiu .

Cu drag, Nicoleta

Multumim, Nicoleta, si noi pentru ca ne-ai impartasit experienta ta! Ma bucura foarte mult faptul ca ti se potriveste aceasta crema.

Lasă un răspuns

