Hand made si un strop de suflet

   Am 0 pasiune nebuna pentru accesorii, fie ca sunt bijuterii – orice de la metale pretioase pana la hand made, esarfe, ochelari, posete. In conceptia mea, pana si pantofii sunt accesorii.

   Am o colectie frumusica si nu scap niciodata ocazia de a mai adauga cate ceva. Dar, pana sa v-o arat pe toata, astazi vreau sa va arat brosele mele facute cu suflet de o fosta colega de facultate. Si nu, nu fac reclama, Raluca ( a se citi artistul) va afla de acest post o data cu voi🙂

   Pana acum am numai 3  brose lucrate de Raluca, si un inel statement pe drum🙂

   Brosele sunt lucrate foarte finut, mi se par foarte potrivite ca si marime, si au un pret foarte mic😀

   Pe Raluca o gasit pe Facebook aici http://www.facebook.com/cercel.raluca.5

  Daca v-am facut curioase, cautati la sectiunea fotografii si veti gasi multe lucruri minunate ce ies din mainile ei!

Un gând despre “Hand made si un strop de suflet

Lasă un răspuns

