Ivatherm a lansat o noua campanie de testare pentru 100 bloggeri

Astazi m-am inscris si eu la noua campanie de testare lansata de Ivatherm si Trender.ro, adresata celor de 100 bloggeri norocosi.

Sper sa ma pot numara printre ei! Este prima campanie la care m-am inscris pe Trender.ro, fiind tot odata prima lansata de cand eu mi-am facut cont pe acest site.

In cadrul acestei campanii, bloggerii norocosi vor avea sansa de a testa un pachet de produse puse la dispozitie de Ivatherm, alaturi de o persoana draga din viata lor. Eu am ales sa intru in campanie alaturi de mama mea, cea care m-a invatat sa am incredere in valoarea produselor cosmetice romanesti. Cand i-am spus aseara aceasta poveste, era atat de fericita pentru alegerea pe care am facut-o, incat am simtit cat de mandra este de faptul ca a reusit sa ma faca sa apreciez valorile pe care le avem si, la randul meu, sa fac tot posibilul de a crea plusvaloare. Acesta este si motivul pentru care pe acest blog veti gasi categoria „Fabricat in Romania”.

Sustin valorile romanesti si, sper ca de data aceasta, la randul meu sa capat sprijinul lor.

Succes tuturor participantilor!

6 gânduri despre “Ivatherm a lansat o noua campanie de testare pentru 100 bloggeri

Lasă un răspuns

