Lapte demachiant Naturalis cu extract de trandafir

    Cred ca ati observat deja ca sunt fan Catena. De fiecare data cand intru intr-o astfel de farmacie imi face cu ochiul cate un produs cosmetic.

  Astazi o sa vorbesc despre Laptele demachiant Naturalis. Este produs in Bulgaria, si importat in Romania exsclusiv de Fildas, asa ca il veti gasi numai in aceasta farmacie.

    Ce m-a atras la el a fost extrasul de trandafir, asa ca am presupus imediat ca trebuie sa fie si hidratant, chiar daca contine alcool.

    Aici aveti descrierea produsului si ingredientele:

   Are textura unui lapte putin mai gros, de culoare alba si miros subtil de trandafir.

   Curata machiajul fetei foarte bine, fara sa usuce pielea, ceea ce pentru mine este foarte important, mai ales cand tenul meu o ia razna si incepe sa se usuce   (  eu am tenul mixt insa conditiile atmosferice sau apa cu care ma spal imi provoaca tot felul de schimbari care nu tin foarte mult insa). Eu il folosesc si pentru indepartarea machiajului usor al ochilor si isi face treaba destul de bine, fara senzatii de usturime.

   Are 200 de ml si il puteti achizitiona la un pret de 21 lei.Daca aveti card Catena, puteti beneficia de o reducere de 22%.

   P.S.: Ma tenteaza foarte tare si apa de trandafiri din aceeasi gama😀

5 gânduri despre “Lapte demachiant Naturalis cu extract de trandafir

  1. Pingback: Apa de trandafiri Naturalis | Ioana Rosu

    • Nu m-a interesat niciodata lista de ingrediente a produselor cosmetice. Pana la urma chiar si alimentele pe care le mancam sunt pline de chimicale si nu stiu prea multe persoane care sa stea sa studieze lista lor de ingrediente.
      In plus, fiecare persoana face alegerile proprii care, din pacate, depind si de alti factori externi, nu numai de dorinte.

  2. Fiecare foloseste ce vrea, dar ar fi bine, daca, am fi mai atenti cu ce consumam; poti s-o iei si ca un sfat; vrei sa folosesti produse organice la un pret f rezonabil, cumpara produse din DM (e o gama de produse care sunt fara chimicale). Mai multe detalii iti pot oferi, daca vrei!

    • De acord cu tine insa nu nu pot spune ca mi-am format un obicei din a citi etichete si analiza ingrediente. Ma fura peisajul(sau ma las furata)… recunosc.Fiind foarte curioasa imi doresc sa incerc cam tot ce se poate. Poate ca mai tarziu imi va trece si voi fi mai atenta, mai selectiva.
      Daca vorbesti de gama Alverde din Dm, am incercat o lotiune de corp si un demachiant mai demult insa nu m-au impresionat. Untul pentru picioare imi place🙂

Lasă un răspuns

