Bucurii marunte pentru zile ploioase

     Ma dispera vremea asta! Cu atata ploaie nu mai am chef de nimic. As vrea sa stau in pat, cu o cana mare de ceai fierbinte si o carte buna in mana si sa citesc pana la epuizare.

     Dar cum nu se poate, ma conformez😦

    Ieri am descoperit pe Facebook o aplicatie nice pe pagina celor de la Sephora Romania.

( http://www.facebook.com/Sephora.Romania/app_326083367440517)

    Am intrat repede in joc si mi-am printat invitatia in urma careia am primit in magazin o pensula Kabuki, micuta si dragalasa.

   Pensula a venit cu un portfard la fel de micut, negru lucios, cu inscriptia Sephora.

     Asa ca, la finalul zilei, am uitat putin de ploaia de afara. O bucurie marunta ca aceasta iti poate face ziua mai frumoasa si tie!

3 gânduri despre “Bucurii marunte pentru zile ploioase

    • Multumesc pentru raspunsul tau referitor la crema anticelulitica. Intr-adevar este foarte dragalas cadoul, ma tot uit la el si nu imi vine inca sa stric pensulica.Imi pare rau ca nu toate fetele au posibilitatea sa isi revendice un astfel de premiu.

Lasă un răspuns

