Lapte pentru corp cu Q10 si ceai verde

     In ultimele zile am avut parte de ceva soare si vreme frumoasa, motiv pentru care m-am intors la produse de ingrijire ceva mai light.

       Astazi vreau sa va vorbesc despre Laptele de corp cu Q10 si ceai verde de la Cosmetic Plant.

    Ce spune producatorul:

Formula specială ce asociază coenzimei Q10 ceaiul verde, uleiul de sâmburi de struguri şi vitaminele A şi E, hrăneşte, hidratează şi tonifiază pielea corpului. Componentele active menţin nivelul optim de hidratare şi previn degradarea colagenului. Producţia de energie la nivel celular este stimulată şi astfel fermitatea tegumentului este sporită. Aplicată zilnic, prin masaj lejer, pielea este protejată împotriva îmbătrânirii premature cauzate de radicalii liberi. Se absoarbe uşor, fără a lăsa urme grase. Pielea devine mai elastică, netedă, fermă şi deosebit de catifelată.

Ingrediente:
Aqua, Paraffinum liquidum, Glycerin, Cetyl alcohol, Petrolatum, Stearic acid, Caprylic/capric triglyceride, Glyceryl stearate, Vitis Vinifera seed oil, Camelia Sinensis leaf extract, Tocopheryl acetate, Squalane, Ubiquinone, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Polyacrylamide, Dimethicone, Triethanolamine, Parfum, Sodium benzoate, Methylparaben, Disodium EDTA, BHA.

     Am pus aici si ingredientele. Am observat ca foarte multe fete sunt interesate si de acest aspect. Eu recunosc ca e prea multa chimie pentru mine, asa ca ma abtin de la comentarii. Pana la urma fiecare din noi avem nevoie de lucruri diferite, asa ca facem alegeri diferite.

     Ce spun eu:

    Pentru mine acesta este un produs usor, pe care il folosesc cu mare placere la sfarsitul unor zile calduroase. Este un produs fluid, de culoare alba, cu un miros fresh. Se intinde usor si se absoarbe repede in piele, fara sa o lase grasa sau lipicioasa. In urma aplicarii, pielea ramane hidratata, catifelata, cu un miros discret care se pastreaza cateva ore.

  Nu l-am folosit chiar zilnic asa ca nu imi pot da cu parerea referitor la elasticitatea si fermitatea pe care le promite. Oricum, nu ma astept la minuni din partea lui, fara sport si o alimentatie corecta, asa ca nu cred sa ajung vreodata la vreun rezultat doar in urma folosirii produselor cosmetice.

   Se prezinta in sticla de plastic alb opac, de 250 de ml. Pe mine ma binedispune designul si culoarea verde, oferindu-mi parca o senzatie si mai mare de prospetime, dar fiecare cu gusturile sale.

     In concluzie, imi place. Mi se pare un produs potrivit pentru hidratarea pielii pe timp de vara si pentru a iti oferi un plus de prospetime dupa o zi caniculara.

   Dupa ce l-am cumparat, am cautat sa vad ce parere au si alte fete despre acest produs insa nu am gasit vreun review, doar informatiii razlete, asa ca nu ma pot abtine sa nu va intreb: Voi l-ati incercat?

Un gând despre “Lapte pentru corp cu Q10 si ceai verde

Lasă un răspuns

