Castigatoare Testeaza Normaderm cu mine :)

Hello girls!

Astazi am onoarea sa anunt castigatoarele primului concurs organizat pe blogul meu, cu ajutorul Vichy Romania.

Pentru ca nu am avut decat 6 inscrieri, am hotarat ca fiecare dintre voi sa primeasca cate o crema Normaderm.

Asadar, in ordinea numerelor de pe tricou, castigatoarele sunt urmatoarele:

Raluca

Viper2007minerva

alexandra adda

maria

Latascu Laura Elena

floare de portocal

Va multumesc, dragelor, pentru participare! Astept datele de contact complete ( nume, adresa completa, telefon) pe email ( yoana_rosu@yahoo.com) pana vineri, 18.05.2012, la ora 15:00.

 

2 gânduri despre “Castigatoare Testeaza Normaderm cu mine :)

  1. Buna Ioana. Iti multumesc ca mi-ai dat posibilitatea sa testez acest produs marca Vichy. Sper ca rezultatele sa fie cat mai bune. Ai facut 6 fete fericite! Mult succes in tot ceea ce inteprinzi! Te pup!🙂

Lasă un răspuns

