Lotiunea tonica Grace Cole tea tree & witch hazel

     Astazi o sa va vorbesc despre un produs de care eu m-am indragostit iremediabil.

        Este vorba despre tonicul Grace Cole tea tree .

     Brandul  de produse Grace Cole este comercializat la noi in tara de farmaciile Catena. Nu am vazut pe rafturile lor toate prudusele Grace Cole ci numai pe cele din gama tee tree.

     Tin sa precizez inca de la inceput faptul ca uram acest tip de produs.Nu imi placea sa imi simt fata lipicioasa si sa imi pun crema peste tonic, dar nici daca il spalam inainte de crema nu mi se parea ca face mare lucru, asa ca nu am folosit decat foarte rar. Tot citind diferite reviewuri referitoare la tonicele folosite de fetele din blogosfera, mi s-a facut si mie pofta de un tonic. Am intrat in Catena    ( fiind cea mai apropiata farmacie de mine), cu gandul sa imi cumpar ceva mai „rasarit”. Am studiat oferta si am vazut sticluta aceasta transparenta, colorata cu putin verde si pe care scria mare tee tree. Acesta a fost ingredientul care m-a convins sa o cumpar.

   Pe eticheta tradusa in limba romana nu sunt foarte multe informatii referitoare la produs si mai este si asezata strategic peste textul original, asa ca nu prea am ce sa va spun vizavi de descrierea oficiala.

      Ce va pot spune din experienta proprie:

– imi place ambalajul, mi se pare dragut si elegant, desi este foarte simplu. Iar faptul ca este transparent are un mare plus de la mine pentru ca asa pot vedea tot timpul cat am consumat din produs

– miroase destul de putenic a tee tree, dar pe mine nu ma deranjeaza

– este incolor, are textura unei ape

– nu lasa tenul lipicios

– eu am folosit intotdeauna dupa demachiere si spalarea fetei cu un gel de curatare, iar dupa aplicarea tonicului am pus crema de fata

– dupa cum am mai spus, eu am tenul mixt, cu monstruleti care isi fac aparitia cand mi-e lumea mai draga, insa acest tonic a facut minuni. Chiar imi curata tenul, si nu doar de resturile de machiaj ci face ravagii si prin minunile ce mai apar pe fata ocazional.

– pret 14/15 lei pentru 150 ml de produs

     Deci, din partea mea are un mare 10. Am consumat putin peste jumatate, insa cu siguranta il voi recumpara. Pentru mine este perfect! Iar acest produs m-a convins cu siguranta sa incerc si altele din gama Grace Cole cu tee tree.

2 gânduri despre “Lotiunea tonica Grace Cole tea tree & witch hazel

    • Pana sa caut un astfel de produs in farmacia respectiva, nici eu nu am stiut de brand-ul acesta de produse. Dar sunt cam curioasa din fire, asa ca l-am cumparat. Ceea ce nu regret deloc.
      Multumesc pt aprecieri!🙂

Lasă un răspuns

