Versatile Blog award

Tocmai verificam blogroll-ul sa va ce s-a mai intamplat zilele acestea pentru ca, trebuie sa recunosc, am fost cam absenta. Job-ul imi solicita tot timpul, energia si atentia iar treaba asta incepe sa ma cam enerveze. Sper ca toata nebunia asta sa termine cat mai repede .

Am fost placut surprinsa sa observ ca Mihaela s-a gandit la mine si mi-a oferit acest premiu asa ca trebuie sa va spun 7 lucruri despre mine🙂

1.Am creat acest blog in decembrie 2009, insa numai in acest an m-am apucat de treaba serios

2.Ador cafeaua… fara ea nu functionez

3.Imi place sa imi petrec timpul in natura, primavara

4.Vara trecuta am descoperit ca sportul poate fi placut chiar si pentru mine, asa ca alaturi de prietenul meu ador sa joc tenis in parcul de langa casa

5.Mi-ar fi placut sa ma nasc si sa traiesc undeva prin anii 1800, printre regi si regine

6. Cred in horoscop si sunt o Leoaica veritabila, asa cum scrie ”la carte”

7. Muzica clasica ma linisteste atunci cand nimeni nu reuseste

La randul meu, trebuie sa ofer acest premiu mai departe, insa nu ma pot hotari. Incerc de vreo 10 minute sa scriu lista asta si e groaznic de greu pentru ca toate fetele merita acest premiu. Asa ca il ofer tuturor bloggeritelor care doresc sa il preia.

Lasă un răspuns

