Testeaza Normaderm impreuna cu mine :)

     Va povesteam intr-un articol precedent despre problemele tenului meu si despre campania Testeaza Normaderm .

     Ei bine, eu am avut ocazia sa testez aceasta crema si a venit timpul sa va spun cateva cuvinte despre ea.

Normaderm este o crema destinata tenului cu probleme si imperfectiuni precum: exces de sebum, acnee, pete ramase de pe urma acesteia, pori dilatati, relief neuniform sau luciu.

Ce pot spune eu in conditiile in care testez crema de relativ putin timp:

– are culoare alba, miros discret si o textura destul de grasa, insa se absoarbe foarte repede

– dupa aplicare, pielea ramane catifelata si hidratata

– uniformizare vizibila a tenului

– bineinteles, cosurile nu au incetat sa apara, insa dispar ceva mai repede😀

– zona T nu se mai ingrasa aproape deloc🙂

– este o foarte buna baza de machiaj, fondul de ten rezistand mai mult pe fata mea

Mie imi place, am speranta ca rezultatele vor fi mult mai bune in timp si dupa o folosire regulata, ceea ce ma determina sa cumpar crema cu toata inima.

Iar acum, primul meu concurs!! Parca nici nu imi vine sa cred ca se intampla.

Vor fi premiate 6 cititoare care vor primi cate o crema Normaderm.

Regulile sunt simple:

– Like paginii de Facebook  Ioana Rosu ( aveti butonul in dreapta paginii) si Vichy Romania

– Share al concursului pe pagina voastra de Facebook ( public pentru a putea vedea toata lumea)

– Sa ne povestiti printr-un comment la acest articol care sunt problemele tenului vostru si motivul pentru care doriti sa testati noua formula Normaderm

Foarte important: concursul se organizeaza simultan pe mai multe bloguri, insa aveti voie sa va incsrieti numai pe unul, pentru a putea oferi sanse de castig cat mai multor fete. De asemenea, fetele care au castigat in prima campanie sunt rugate sa ofere sansa altcuiva.

Concursul dureaza o saptamana incepand de astazi ( 10-16 mai).

Va urez mult succes!

6 gânduri despre “Testeaza Normaderm impreuna cu mine :)

  1. Buna, ioana! ca majoritatea tinerelor trecute prin pubertate si pe fata mea au ramas urme ale acneei, impreuna cu roseata si pori dilatati. Mi-ar placea tare mult daca as avea ocazia sa testez crema, sa vad daca se adapteaza si tenului meu, daca mai reduce din imperfectiunile nedorite!

  2. Buna Ioana. Mi-as dori sa testez crema vichy mai ales datorita faptului ca am porii dilatati si am probleme cu cosurile in zona T. Nu m-ar deranja daca ar fi mici, dar sunt enorme si dureaza mult pana se vindeca. Mi se intampla sa am in frunte, in varful nasului si in barba. Imi e rusine de fata mea cateodata. Sunt perioade in care tenul meu arata putin mai bine, dar sunt rare. De asemenea, nu pot sa folosesc orice timp de crema, deoarece mi se decojeste fata pe langa tample si in jos spre ureche. Din cauza aceasta nu ma pot machia niciodata pe fata. Doar pe pleoape. Sper ca aceasta crema sa imi poata rezolva, daca nu total, cel putin partial aceasta problema. Toate cele bune iti doresc!🙂

  3. Buna Ioana Alexandra!Mi-as dori sa testez crema de la vichy pentru a scapa de excesul de sebum din zona T.M-as bucura sa scap de problema asta,deoarece tot timpul trebuie sa mi retusez machiajul,si am incercat toate tipurile de fond de ten si de pudre dar degeaba.

  4. Buna Ioana,
    As dori sa testez crema Normaderm mai ales excesului de sebum din zona T dar si pentru a trata imperfectiunile, care exista cateodata din belsug. Am auzit doar lucruri bune despre gama aceasta si nu am avut inca ocazia sa o testez.
    O zi minunata!🙂

  5. Buna Ioana,

    As dori sa testez crema Normaderm deoarece am un ten gras. El se caracterizeaza prin exces de sebum, cosuri de la care raman pete. Ar fi minunat ca aceasta crema sa ma ajute sa recapat tenul pe care l-am avut acum vreo 5-6 ani. De atunci am incercat foarte multe tratamente recomandate de dermatologi si unele chiar au avut un rezultat foarte bun. Insa inca am probleme cu excesul de sebum si cu petele lasate de acnee. Multumesc.

  6. buna! ma numar printre sutele de persoanme ce se confrunta cu acneea si care chiar au nevoie de un produs ce ar putea face minuni , ma confrunt cu probleme tenului meu de foarte mult timp si asta uneori imi da batai de cap eu avand un ten cu multe inperfectiuni ,cosuri ,porii dilatati si exces de sebum – nu de multe ori am avut un eveniment la care trebuia sa particip iar eu aratam ca mini vrajitoarea cu multe pustule pe fata si nu mai spun ca sunt atat de dureroase (eu am tendita de a le stoarce ) – cea mai mare greseala deoarece coceau iar si iar de imi venea sa plang.am testat multe produse care promiteau ca fac minuni insa minunea se lasa asteptata , am auzit de noile produse marca vichy insa nu am avut ocazia sa testez ,imi doresc din tot sufletul sa testez aceste produse si sa ma multumeasca macar 99 % si cred ca noa gama vichy face minuni mai am ceva produse din aceasta marca de care sunt multumita si mereu le recumpar .

Lasă un răspuns

