Deliciu de weekend

     Offf, ce repede trece timpul! Realizez acum ca nu am mai scris de zile bune, desi parca nu pareau atat de multe. Am cateva produse despre care vreau sa vorbesc, insa am ceva probleme cu fotografiile, asa ca mai astept putin.

    Weekend-ul ce tocmai a trecut a fost la fel de plin ca si saptamana asta infernala, insa mi-am facut putin timp si pentru un mic rasfat. Un desert simplu, rapid, usor si de sezon. Tarta cu vanilie si capsuni…

     Aveti mai jos si rezultatul final.

   Spre rusinea mea, este facuta din ”prefabricate”, cum ar spune mama mea. Deci, reteta este urmatoarea: cumparat din Real una bucata blat tarta, 2 plicuri puding de vanilie, 1 litru de lapte si  1 kg capsuni ( nu le-am folosit pe toate). Asamblate toate, adaugat extra vanilie in puding si ornat cu capsuni proaspete. Dat la frigider si savurata pe timp de seara. Delicios!

Un gând despre “Deliciu de weekend

Lasă un răspuns

