O surpriza placuta de la Oriflame :)

    Iata ca au trecut si sarbatorile de Pasti, s-au dus si zilele libere pe care le asteptam de mult, si m-am intors la birou intr-o agitatie de nedescris. Iar vremea asta oribila ma innebuneste.

     Totusi, m-am gandit ca astazi sa vorbesc despre unul dintre cele mai proaste obiceiuri pe care am putut sa il cultiv de-a lungul timpului atunci cand vine vorba de make-up: faptul ca nu ies din casa nici macar un centimetru  fara fond de ten. Cu toate astea, parca niciodata nu am fost prea tentata sa cheltui sume substantiale pe fonduri de ten. Inca de cand eram clasa a noua am devenit reprezentant Oriflame, asa ca am putut incerca cam tot ce se putea incerca din oferta lor si am gasit intr-adevar ceea ce mi se potrivea. Acum folosesc mai multe fonduri de ten atat de la Oriflame, cat si de la Avon sau Maybelline.

     Combinatia pe care am folosit-o cel mai des in ultimul timp este si una care m-a surprins mai mult decat placut: crema colorata Very Me Peach Me Perfect si FdT Matifiant Very Me Smoothie.

    Crema colorata este suficient de hidratanta pentru tenul meu asa ca o pot aplica direct pe fata curatata si tonifiata, fara sa mai am nevoie de crema hidratanta. Are o acoperire usoara, uniformizand culoarea tenului. Se poate purta si singura.De fapt, pentru asta a si fost cumparata. O folosesc de obicei vara, cand sunt brozata, pentru a uniformiza culoarea tenului meu.

     Fondul de ten este unul cu acoperire medie, insa in combinatie cu crema colorata puterea de acoperire creste, cat si rezistenta acestuia: 8 ore! E adevarat! cu putina pudra care sa il fixeze si care sa imi opreasca fruntea sa luceasca. Fondul de ten este fluid, se intinde foarte usor, fara sa lase urme inestetice sau sa se stranga.

    Concluzia…? Eu sunt foarte multumita de aceasta combinatie. Raportul calitate-cantitate-pret este unul mai mult decat rezonabil. Singurul neajuns pe care l-am gasit fondului de ten este paleta de nuante limitata. Are numai patru nuante, fata de alte fonduri de ten Oriflame care se prezinta intr-o paleta mai larga.Aaa, si recipientele au un minus. Mi-ar fi placut sa aibe o pompita, astfel nu as mai fi irosit inutil produsul.

Lasă un răspuns

